|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
رئیس‌جمهور روح امید را نه‌تنها به سطح عموم جامعه بلکه به جمع هنرمندان نیز تزریق کرده ‌است.
تدبیر وامید: خواننده موسیقی سنتی کشورمان، با انتقاد از وجود مشکلات بر سر راه هنر و به ویژه موسیقی کشورمان، گفت: بیشتر این مشکلات ناشی از برخورد‌های سلیقه‌ای مسئولان با موضوعات هنری است.

عبدالحسین مختاباد درباره وضعیت موسیقی کشور، توضیح داد: شرایط هنر و به‌خصوص موسیقی چندان مناسب نیست و همین موضوع به کناره‌گیری بسیاری از هنرمندان منجر شده است.

عضو شواری چهارم شهر تهران، با انتقاد از اینکه مدت زیادی است که متولیان امر موسیقی در کشور به این عرصه توجهی ندارند، افزود: امیدواریم با رویکرد دولت یازدهم بسیاری از این مشکلات برطرف شود چرا که رئیس‌جمهور روح امید را نه‌تنها به سطح عموم جامعه بلکه به جمع هنرمندان نیز تزریق کرده ‌است.

خواننده و آهنگساز آلبوم ماه مجلس، در تشریح دلایل کم‌کاری خود در عرصه موسیقی، تصریح کرد: مدتی است دوری از عرصه هنر و موسیقی به یک بیماری واگیردار بدل شده که هر چند وقت یک بار شاهد چنین اتفاقی برای هنرمندان مطرح کشورمان بودیم.

مختاباد در تشریح فعالیت‌های اخیر خود، ادامه داد: مدتی است فعالیت زیادی در حوزه موسیقی نداشتم اما به‌دنبال انتشار آلبوم جدید و برگزاری چند کنسرت در شهرستان هستم، متأسفانه مدت زیادی است که برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده که این مشکلات ناشی از برخورد‌های سلیقه‌ای مسئولان با موضوعات هنری است.

وی ادامه داد: هنرمندان هیچ‌گاه با مردم قهر نمی‌کنند و اگر مدتی فعالیت خاصی در حوزه خود ندارند به‌دلیل ناراحتی از عملکرد مدیران مربوطه است و تنها با آنان ممکن است مشکل داشته باشند لذا نمی‌توان دوری آنها از مردم را قهر هنرمندان تلقی کرد.

مختاباد یادآور شد: ارتباط هنرمند و مخاطب یک ارتباط دوسویه است و هرگاه شرایط طوری باشد که هنرمند نتواند با مخاطبش ارتباط برقرار کند از دوری این ارتباط ناراحت شده و رفتارش تعبیر به قهر می‌شود، در حالی که مقصر این اتفاق نهاد‌های غیرمسئول بوده ‌هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین