|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۶۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
ساعت02:57 بامداد امروز نیز حادثه تصادف 2 خودرو در بزرگراه ارتش به سمت مینی سیتی، دوربرگردان قائم به سامانه 115 اعلام و تکنسین های اورژانس از ناحیه شمال تهران به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از وقوع 2 تصادف خبر داد و گفت: در این حوادث عوامل اورژانس 7 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

حسن عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 7 دقیقه بامداد امروزحادثه واژگونی خودروی سواری در بزرگراه قم 20 کیلومتر مانده به تهران به سامانه 115 اعلام و یک تیم درمانی اورژانس از ناحیه جنوب تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه یک خودروی سواری با 4 سرنشین دچار واژگونی شد که عوامل اورژانس هر 4 مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران به وقوع دومین حادثه تصادف خودروها اشاره کرد و گفت: ساعت02:57 بامداد امروز نیز حادثه تصادف 2 خودرو در بزرگراه ارتش به سمت مینی سیتی، دوربرگردان قائم به سامانه 115 اعلام و تکنسین های اورژانس از ناحیه شمال تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک آقا در محل حادثه بصورت سرپایی مداوا شد اما 3 خانم را عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند.

به گفته عباسی علت این 2 تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین