|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
بن افلک در دنباله فیلم «مرد فولادین» نقش بتمن را مقابل سوپرمن با بازی هنری کاویل بازی می‌کند.

خبر تولید این پروژه مدتی پیش در گردهمایی سالانه کامیک-کان اعلام شد و از آن زمان این بحث مطرح بود که چه کسی قرار است نقش مبارز نقابدار را بازی کند.

دنباله «مرد فولادین» را هم مانند فیلم اول زاک اسنایدر کارگردانی می‌کند، فیلمی که در آن بتمن و سوپرمن، دو ابرقهرمان معروف انتشارات دی‌سی کامیکس، برای اولین بار روی پرده بزرگ کنار هم قرار می‌گیرند.

این فیلم که عنوان آن هنوز اعلام نشده، 17 ژوئیه 2015 در دنیا اکران می‌شود.

بن افلک در حالی به عنوان بازیگر جدید نقش بتمن انتخاب شد که حدود یک دهه پیش در فیلم ابرقهرمانی «دردویل» تولید شرکت فاکس قرن بیستم که بر مبنای یکی از شخصیت‌های انتشارات مارول ساخته شد، نقش اصلی را بازی کرد. آن فیلم 2003 با بودجه‌ای حدود 80 میلیون دلار ساخته شد، اما با 180 میلیون دلار فروش در بازار جهانی عملکردی ناامیدکننده داشت.

افلک در 2006 نیز در فیلم «هالیوودلند» نقش جرج ریوز را بازی کرد. ریوز در دهه 1950 بازیگر مجموعه تلویزیونی «ماجراهای سوپرمن» بود.

«مرد فولادین» با بازی هنری کاویل به نقش کلارک کنت/سوپرمن تاکنون بیش از 650 میلیون دلار در جهان فروخته است.

افلک پس از بازیگرانی چون مایکل کیتن، ول کیلمر، جرج کلونی و کریستین بیل، هشتمین بازیگری است که نقش بتمن را بازی می‌کند.

اسنایدر با ابراز خوشحالی از همکاری با افلک گفت: «او به خوبی می‌تواند در برابر سوپرمنِ کاویل موازنه برقرار کند. افلک این توانایی را دارد که تصویری لایه‌لایه از مردی ترسیم کند که مسن‌تر و عاقل‌تر از کنت کلارک است و زخم‌های یک مبارز کهنه‌کار را بر تن دارد.»

فیلمنامه این پروژه را دیوید گویر فیلمنامه‌نویس «مرد فولادین» با همکاری اسنایدر می‌نویسد. کریستوفر نولان تهیه‌کننده «مرد فولادین» و کارگردان سه‌گانه «شوالیه تاریکی» با بازی بیا به نقش بتمن به عنوان مدیر تولید با این پروژه همکاری می‌کند.

انتظار می‌رود تولید پروژه سال 2014 آغاز شود.

افلک پارسال فیلم «آرگو» را کارگردانی کرد و در مقام یکی از تهیه‌کنندگان برنده اسکار بهترین فیلم شد. او سال 1998 نیز برای فیلم «ویل هانتینگ خوب» به همراه مت دیمن اسکار بهترین فیلمنامه غیر‌اقتباسی را دریافت کرد.

«رفته عزیزم رفته» و «شهر» از دیگر فیلم‌های افلک در مقام کارگردان است. او به عنوان بازیگر فیلم‌هایی چون «آرماگدون»، «پرل هاربر»، «تغییر مسیر»، «جمع تمام ترس‌ها» و «دختر جرزی» را هم در کارنامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین