|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۶۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
بر این اساس، درگیر کردن بیننده در ابتدا و در یک موقعیت حساس ، توجه به زندگی روزمره افراد، حس مستند گونه حاکم بر تکنیک تصویر برداری آگهی و نورپردازی مطلوب آن، حس باورپذیری و در نتیجه همزاد پنداری گروه مخاطبین، از دلایل گزینش آن به عنوان یکی از برترین‌های تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در اردیبهشت ماه است
 تیزر تبلیغاتی بانک شهر با عنوان " شهر در اندیشه نشر" به عنوان بهترین آگهی تلویزیونی در اردیبهشت‌ماه برگزیده شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، تیزر تبلیغاتی" شهر در اندیشه نشر" که به مناسبت سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تهیه شده بود، به عنوان تیزر برتر در اردیبهشت ماه در گروه بانک‌ها و موسسات مالی، از سوی پایگاه نمایش آنلاین آگهی‌های تلویزیونی ایران( مدیا آرشیو) معرفی شد.

 بر این اساس، درگیر کردن بیننده در ابتدا و در یک موقعیت حساس ، توجه به زندگی روزمره افراد، حس مستند گونه حاکم بر تکنیک تصویر برداری آگهی و نورپردازی مطلوب آن، حس باورپذیری و در نتیجه همزاد پنداری گروه مخاطبین، از دلایل گزینش آن به عنوان یکی از برترین‌های تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در اردیبهشت ماه است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین