|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
»
کد خبر: ۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
میانگین بالای رای نمایندگان مجلس به وزرای معرفی شده دولت روحانی نشان داد که قوه مقننه به راستی در پی برقراری ارتباطی مناسب با دولت جدید است.
ضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به میانگین بالای رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی روحانی، گفت: این اقدام نشانه فضای رفاقت و اعتمادی است که بین دولت و مجلس وجود دارد.
 علیرضا منادی سپیدان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت گفت: انتخابات های اخیر به خصوص انتخابات اخیر ریاست جمهوری در کل یک رشد عقلانیت در سطح جامعه رخ داد که به همه بخش های جامعه از جمله خود مجلس تسری دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: احساس مسئولیت در قبال کشور و نظام در جلسات رای اعتماد برای وزرای معرفی شده بسیار مشهود بود و شرکت اکثریت قاطع نمایندگان در جلسات رای گیری برای وزرای معرفی شده نشان از همین احساس مسئولیت دارد.

منادی سپیدان تصریح کرد: میانگین بالای رای نمایندگان مجلس به وزرای معرفی شده دولت روحانی نشان داد که قوه مقننه به راستی در پی برقراری ارتباطی مناسب با دولت جدید است.

وی ادامه داد:طبیعی است که وزرا نیز در برابر چنین رای قاطعی عملکرد بهتری را خواهند داشت.

منادی سپیدان میانگین بالای رای اعتماد مجلس به وزرای دولت روحانی را حاوی پیام وفاق و دوستی مجلس برای دولت توصیف و تصریح کرد:بدون شک وزرای دولت یازدهم اجرای مناسب تری نسبت به دولت قبل خواهند داشت و در پی این مسئله مجلس نیز نظارت بهتری را ایفا می کند.

وی افزود:دولت نیز بعد از جلسه رای اعتماد به عیارهای مورد نظر مجلس دست یافته است و به خوبی می داند چه وزرایی را باید به مجلس معرفی کند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:میانگین بالای رای اعتماد مجلس به وزرای دولت یازدهم به خصوص وزرای اقتصادی نشان دهنده فضای رفاقت و اعتمادی است که بین دولت و مجلس ایجاد شده است.
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین