|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۶۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
این شهیده 40 سال سن داشت و برای کار خیری راهی مجلس شده بود که با این حادثه تروریستی مواجه شد.
 ‌همسر شهیده فاطمه رنجبرزاده تمبانویی گفت: 17 سال بود که بچه دار نمی شدیم و برای همین موضوع به تهران آمده بودیم.

‌مرتضی واحدی همسر این شهیده مظلوم در گفت و گو با ایسنا،‌ افزود: در ابتدا فکر نمی‌کردیم که همسرم جزو شهدای تروریستی روز چهارشنبه تهران باشد اما  کارهای مربوط به تعیین هویت انجام شد و هویت وی را که در عملیات تروریستی مجلس به شهادت رسیده بود، شناسایی کردم و کارهای اداری آن ‌انجام شد.

همسر شهیده فاطمه رنجبر همچنین ضمن اشاره به مشکلات مالی فراوانش گفت: ۱۷ سال بود که با همسرم ازدواج کرده بودم، اما بچه‌دار نمی‌شدیم و برای همین موضوع به تهران آمده بودیم.

این شهیده با نام کامل «فاطمه رنجبری‌زاده تمبانویی» اهل میناب استان هرمزگان است‌. در جریان حمله تروریستی اخیر تهران ۱۷ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که هویت یک بانو شناسایی نشده بود. پیکر این بانوی مینابی بعد از سیر مراحل قانونی از طریق پرواز شب گذشته(21 خرداد) وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

مراسم تشییع پیکر این بانوی هرمزگانی امروز (دوشنبه) راس ساعت ۸:۰۰ صبح از مقابل امامزاده سیدمظفر(ع) به سمت صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار و جهت تشییع و تدفین راهی شهرستان میناب شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردم به وجود آمده است و قدرت خود را در سایه الطاف الهی و با حمایت مردم کسب کرده است.

سردار رضا ترابی افزود: این حرکت‌های تروریستی که در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی هم وجود داشت، هیچ مانعی برای پیشرفت و حرکت ایران اسلامی نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: این حرکت تروریستی در تهران نمی‌تواند باعث کند شدن حرکت انقلاب اسلامی‌شود و باعث عزت، انسجام و وحدت بیشتر مردم در برابر استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا خواهد بود.

همچنین برادر شهیده " فاطمه رنجبری زاده تمبانویی" در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: این شهیده فرزندی نداشته و در تهران اجاره‌نشین بوده و برای کسب‌وکار در تهران زندگی می‌کرد.

خلیل رنجبری زاده تمبانویی افزود: این شهیده 40 سال سن داشت و برای کار خیری راهی مجلس شده بود که با این حادثه تروریستی مواجه شد.

وی با بیان اینکه در مسیر تاکسی‌های بندرعباس-میناب این شهیده با فردی مواجه و درد و دل‌هایش را می‌شنود، اضافه کرد: شهروندی ابراز نیاز کرده و از درماندگی و مریضی پدرش می‌گوید که خواهرم شماره تماسش را گرفته و قول مساعد برای مطرح کردن مشکل این شهروند از طریق نمایندگان مجلس را می‌دهد.

برادر شهیده رنجبری زاده تمبانویی خاطرنشان کرد: پس از سفر به تهران و رفتن به بیمارستان و باز کردن گچ دستش راهی مجلس می‌شود و در سالن انتظار مراجعه‌کنندگان با این حادثه تروریستی مواجه شده و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیکر شهیده فاطمه رنجبری زاده تمبانویی رأس ساعت 16 از میدان دفاع مقدس میناب(دوراهی تیاب) به سمت میدان شهدا تشییع و پیکر این شهیده در بهشت‌زهرا(س) شهرستان میناب تدفین می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین