|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
سیدهادی خامنه ای در جمع خبرنگاران؛
کد خبر: ۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵
دبیرکل نیروهای خط امام (ره) گفت: اصلاح طلبان همیشه به قانون عمل کرده‌اند و الان هم چیزی جز این خواستار نیستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سیدهادی خامنه ای در حاشیه ضیافت افطاری حزب اسلامی کار و در جمع خبرنگاران درباره تشکیل حزب فراگیر با محوریت هاشمی رفسنجانی گفت: تشکیل چنین حزبی در کشور می‌تواند مفید واقع شود اما نیازمند شرایط زیادی است که بحث کردن آن در این مصاحبه نمی‌گنجد.

وی در پاسخ به این سؤال که دولت جدید می‌تواند پاسخگوی مطالبات اصلاح طلبان باشد، گفت: اصلاح طلبان همیشه خواستار عمل به قانون بوده‌اند و هرگز چیزی بیشتر از آن نخواسته‌اند، انشاءالله دولت جدید بتواند در عمل کردن به قانون به خوبی ایفای نقش کند.

سیدهادی خامنه ای درباره پیشنهاد دولت جدید از وی برای حضور در کابینه تصریح کرد: من پیشنهادی از هیچ فردی برای حضور در کابینه نداده‌ام، اما پیشنهاد دهنده های زیادی هستند که نوبت به ما نمی‌رسد، هرچند وظیفه ما در این میان همکاری با دولت جدید است که این به معنای ورود به کابینه دولت نیست.

وی با اشاره به امکان تشکیل کابینه فراجناحی از سوی دولت جدید، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت جدید بتواند چنین کاری را انجام دهد.
 
هادی خامنه ای در پایان با اشاره به مراسم تحلیف حجت الاسلام دکتر روحانی تصریح کرد: من برای حضور در چنین مراسمی دعوت نشده‌ام و معمولاً دعوت هم نمی‌شوم این مقامات هستند که در چنین مراسمی حضور می‌یابند و از آن‌ها دعوت می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین