|
|
امروز: دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
سپهرزاد در حالی جانشین بوخونسف روس شده بود که بسیاری وی را سرمربی کوچکی برای حدادی می‌دانستند و معتقد بودند رکوردهای حدادی با افت مواجه می‌شود.
سرمربی احسان حدادی به همکاری خود با این پرتابگر خاتمه داد.

 احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان که در بازی‌های المپیک 2012 لندن موفق به کسب مدال نقره شد، در سال‌های گذشته یا بدون مربی تمرین می‌کرد و یا زیر نظر کیم بوخونسف روسی به تمرینات خود ادامه می‌داد. البته حدادی به خاطر مشکلاتی که بوخنسوف داشت مدتی با او تمرین نکرد تا از دی‌ماه سال پیش پذیرفت زیر نظر هادی سپهرزاد مربی جوان ایران که در بازی‌های قهرمانی آسیا در سال 2011 مدال طلای ماده دهگانه دوومیدانی را گرفته بود و در مجموع رکوردار مواد هفتگانه و دهگانه دوومیدانی کشور است، تمرینات خود را دنبال کند.

سپهرزاد در حالی جانشین بوخونسف روس شده بود که بسیاری وی را سرمربی کوچکی برای حدادی می‌دانستند و معتقد بودند رکوردهای حدادی با افت مواجه می‌شود.

به رغم تمام انتقادات حدادی با سپهرزاد ادامه داد و با هدایت این مربی در بازی‌های اسلامی شرکت کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

با این وجود حدادی بعد از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به همکاری خود با سپهرزاد هم خاتمه داد تا بار دیگر به تنهایی تمرینات خود را پیگیری کند. حدادی درباره علت قطع همکاری با سپهرزاد به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «قرارداد سپهرزاد با من تا پایان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بود و بعد از پایان رقابت‌‌ها به دلیل اینکه پدر سپهرزاد بیمار بود او نمی‌توانست فعالیت جدیدی را داشته باشد. سپهرزاد کمک زیادی به من کرد ولی در حال حاضر به خاطر مشکلات شخصی نمی‌تواند به همکاری با من ادامه دهد.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین