|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
علی لاریجانی، در جمع کارگران گفت:«این چه کاری است که برای کسی که مسوولیت اجرایی کشور را برعهده دارد سی دی دروغ تهیه می کنید».
به گزارش شبکه اطلاع رسانی "تدبیر و امید" پس ازانتشار پوستر«صداقت آمریکایی» اکنون مخالفان دولت،فیلمی را تولید و سی دی آن را منتشر کردند که به حیات سیاسی حسن روحانی پرداخته است. فیلم«من روحانی هستم» که به نظر می رسد،سناریوی آن از محافل زیر زمینی مخالفان دولت بیرون آمده به مانند شب نامه هایی است که با دامن زدن به اختلافات سیاسی معمولی، درصدد گرفتن انتقام از از دولت تدبیر و امید هستند.

در این فیلم به ماجرای مک فارلین پرداخته و رییس جمهور را به دست داشتن در آن متهم کرده، که البته محتوای آن به شدت مورد انتقاد رییس مجلس قرار گرفت. وی محتوای این سی دی را «دروغی بزرگ» دانست و آنچه در این فیلم به رییس جمهور نسبت داده شده را« اتهام» خواند.

علی لاریجانی در جمع تشکلهای کارگری در آستانه روز جهانی کارگر با انتقاد از تولید این فیلم گفت:«برخی ها مشی مارکسیستی دارند و برای کوبیدن دولت به هر کاری دست می زنند و سی دی های خلاف واقع منتشر می کنند».

وی سپس در توصیه به کسانی که این سی دی را ساخته و منتشر کردند، گفت:«حداقل در این زمینه از بزرگانی که در جریان انقلاب بودند درباره این موضوع سوال می کردید تا آنها به شما نیز می گفتند که البته مستندی که شما تهیه کرده اید خلاف واقع است و به تاریخ هم دروغ می گویید».

عضو شورای امنیت ملی سپس تذکر داد:«بعدا صدای شان هم در می آید که چرا نگذاشتید این سی دی پخش شود. رونق تولید با دعواهای سیاسی درست نمی شود».

علی لاریجانی که دو دروه بر صندلی سبز ریاست ساختمان بهارستان تکیه زده، به «میانه رویی» مشهور است، حامیان او در مجلس نهم فراکسیون رهروان ولایت را تشکیل داده اند.

در دو دولت قبل به دلیل بی اعتقادی رییس آن به قانون در حالی که موظف به  اجرای آن بود و اعتقاد به این مساله که«مجلس دیگر در راس امور نیست» و در نهایت نیز در آن «یکشنبه سیاه»، غائله ای را رقم زد که منجر به تذکر مقام معظم رهبری شد.

اکنون با انتخاب روحانی در خرداد ماه گذشته و تشکیل دولت "تدبیر و امید" با مشی اعتدال و تعامل مجلس نهم با دولت یازدهم در زمان رای اعتماد به دولت به نظر می رسد، با فاکتور گرفتن از برخی از تفکرات تندرو های وابسته به برخی گروه ها، رییس میانه روی مجلس همچنان بر این تعامل اعتقاد دارد. البته نباید از احضار های وقت و بی وقت وزرای دولت و زمزمه های استیضاح ها قبل از یکسالگی دولت یازدهم چشم پوشید. به نظر می رسد، فضای آرامی که با تدبیر رییس جمهور به دلیل حضور خود در مجلس و تمکین وی به قانون و همچنین حفظ حرمت و حریم خانه ملت، حکمفرماست، می تواند توسط رییس مجلس حفظ و ادامه یابد.

علی لاریجانی، در جمع کارگران گفت:«این چه کاری است که برای کسی که مسوولیت اجرایی کشور را برعهده دارد سی دی دروغ تهیه می کنید».

و در نهایت نیز خطاب به منتقدان و مخالفان دولت در مجلس گفت:«منتقدان دولت در مجلس نیز باید حرف خود را بزنند اما آراستگی و متانت را فراموش نکنند. باید کشور در فضای منطقی و معقولی به حرکت خود ادامه دهد».

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین