|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
سالنی را انتخاب کردیم که جمعیت کمی در آن جای بگیرد و همینطور برای حفظ مقررات کشورمان، صندلی داشته باشد که مراجعه کنندگان بتوانند روی آن بنشینند.
شهرام شکوهی، خواننده پاپ کشورمان قرار است که اولین کنسرت خارج از کشور خود را در شهر دبی برگزار کند. وی در این خصوص گفت:«ما در شهر دبی نیز تابع شرایط داخل کشور هستیم و مطابق استانداردهای ایران قرار است که کنسرت را برگزار کنیم.»

شکوهی در مورد نحوه برگزاری این کنسرت افزود:«به دلایلی که گفتم، سالنی را انتخاب کردیم که جمعیت کمی در آن جای بگیرد و همینطور برای حفظ مقررات کشورمان، صندلی داشته باشد که مراجعه کنندگان بتوانند روی آن بنشینند و به صورت نشسته از کنسرت بهره ببرند.»

وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت انجام شده بود گفت:«مدت زیادی بود که پیشنهادات مختلفی را برای برگزاری کنسرت در دبی و ترکیه داشتیم ولی من و مهندس دلیری اعتقاد نداشتیم که بخواهیم در این کشورها کنسرت برگزار کنیم. به هر حال دوستان ما را قانع کردند که به دوبی برویم. این کنسرت برای ایرانیانی برگزار خواهد شد که مقیم دبی هستند.»

شکوهی در پایان خاطرنشان کرد:«روز یازدهم اردیبهشت در سالن تشریفات دوبی طبق کنداکتور ایران، 18 تراک از کارهای خودم را اجرا خواهم کرد.»
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین