|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۶۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
بر اساس این گزارش ، ذبح دام در اين مجتمع منطبق با شرع اسلام و محصولات آن داراي برچسب حلال است و به بسياري از كشورهاي مسلمان صادر مي شود.
 دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه هجدهم خرداد از مجتمع دامپروري «ژوچن» در حومه پكن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، سالانه ١٠٠ هزار راس گاو و ٣٠٠ هزار گوسفند در مجتمع « ژوچن» ذبح مي شود و تمام بخش هاي زنجيره توليد شامل: پرورش دام، كشتارگاه، قطعه بندي، فرآوري، بسته بندي، توزيع، بازاريابي و فروش در اين مجتمع فعال هستند.

بر اساس این گزارش ، ذبح دام در اين مجتمع منطبق با شرع اسلام و محصولات آن داراي برچسب حلال است و به بسياري از كشورهاي مسلمان صادر    مي شود.

این گزارش می افزاید، مجتمع « ژوچن» که از سال ١٩٩٩ راه اندازي شده است و فعاليت های آن توسط بانك توسعه كشاورزي چين تامين مالی می شود، گواهي نامه هاي مختلف بهداشت و استاندارد از موسسات معتبر بين المللي و چینی دارد  و بخشي از دام مورد نياز آن در داخل مجتمع و بخشي دیگر نيز تحت نظارت از سوي  دامداران خرد  تامين مي شود.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده برای شرکت در«شصت و هشتمين اجلاس كميته اجرايي آپراكا» و «همايش بين المللي خدمات مالي و فقرزدايي» به چین سفر کرده است و  روح الله خدارحمی  عضو  هیئت  مدیره  بانک کشاورزی  نیز در  این سفر وی را همراهی می کند.










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین