|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران هم به عنوان میزبان هفته دوم لیگ جهانی گفت: خوشحالم که برای اولین بار به عنوان میزبان در هفته دوم لیگ جهانی می‌توانم تیم ملی ایران را در مقابل طرفدارانش هدایت کنم. به دنبال ارائه بهترین نمایش در بازی ها هستیم تا بتوانیم دل تماشاگران را شاد کنیم.
 نشست خبری سرمربی تیم های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک برگزار شد.

 نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در این نشست هر یک از مربیان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
 

*ولاسکو: هدف اصلی‌ام مسابقات جهانی است

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در نشست خبری قبل از مسابقات اظهار کرد: من خیلی خوش حالم که دوباره به ایران آمده ام. در گروه سختی قرار گرفته ایم. بعد از المپیک از برخی بازیکنان با تجربه چشم پوشی کرده‌ام و به جوانان بازی می دهم. امیدوارم در این گروه سختی که قرار گرفته ایم بتوانیم برابر بلژیک ایران و صربستان به خوبی بازیکنان متن را محک بزنیم.

ولاسکو در پاسخ به سوالی درباره سقف آرزوهایش در مربیگری پس از قبول هدایت دوباره آرژانتین گفت: خوشحالم که پس از ۳۴ سال دوباره توانستم سرمربیگری تیم ملی آرژانتین را بر عهده بگیرم. زمانی که آرژانتین را ترک کردنم  مربی جوانی بودنم. تیم ملی آرژانتین با هدایت من کم کم در حال پیشرفت است. ما امسال شرایط سخت و خاصی در لیگ جهانی داریم برخی از بازیکنان با تجربه را در اختیار نداریم و تصمیم بر آن شده که به جوانان میدان دهیم. همانگونه که استحضار دارید ما در المپیک هم بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و عنوان خوبی را هم کسب کردیم. در تورنمنت آمریکای جنوبی و انتخابی جهان هم خوب بودیم اما هدف اصلی من شرکت در مسابقات جهانی است که شما خواهید دید ما بهترین عملکرد را در این مسابقات از خود نشان می دهیم.

*هانین: بازی با ایران برایم جالب است

در ادامه هانین  سرمربی تیم ملی بلژیک یادآور شد: من یک بار در سال ۲۰۱۳ به همراه تیم ملی آلمان به ایران سفر کرده بودم. به خوبی از با جو ورزشگاه آزادی آشنایی دارم. قبل از  سفر  هر چیز مثبتی که از ایران به ذهنم می رسید را به بازیکنانم گفتم. امیدوارم بازی های خوبی انجام بدهیم. بازی با ایران خاص‌تر و جالب تر است و بی صبرانه منتظر این مسابقه هستم.

سرمربی تیم ملی بلژیک به این سوال که چرا پس از جدایی از تیم ملی آلمان این تیم ۲۴ افت شدیدی شده پاسخ داد: این سوال خوبیست اما من هم اکنون مربی تیم ملی بلژیک هستم. به نظرم باید پاسخ این سوال را به سرمربی وس مسئولان تیم ملی آلمان بسپارم. برای آلمان کسب این نتایج  آسان نیست. من آلمان را بسیار دوست دارم و شاگردانم در آن تیم را همچنان دوست می‌دارم و برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.​

همچنین هانین حادثه تروریستی تهران را متهم و ابراز امیدواری کرد که این اتفاقات به استادیوم های ورزشی کشیده نشود و همه چیز در آرامش کامل برگزار شود.

*کولاکوویچ: بهترین نمایش را در تهران خواهیم داشت

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران هم به عنوان میزبان هفته دوم لیگ جهانی گفت: خوشحالم که برای اولین بار به عنوان میزبان در هفته دوم لیگ جهانی می‌توانم تیم ملی ایران را در مقابل طرفدارانش هدایت کنم. به دنبال ارائه بهترین نمایش در بازی ها هستیم تا بتوانیم دل تماشاگران را شاد کنیم.

*گربیچ: شانس اول مدال المپیک هستیم

نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی صربستان نیز گفت: همانگونه که استحضار دارید سطح والیبال در دنیا بسیار نزدیک شده و نمی‌توان قبل از مسابقات چیزی را پیش بینی کرد، شما در بازی کافیست  دقت و تمرکز خود را از دست بدهید تا نتیجه را واگذار کنید. باید صددرصد توانمان را به کار بگیریم و بازی‌های خوبی را از خود نشان دهیم. به نظرم رویارویی با آرژانتین سخت است و انتظار دارم بازیکنانم روزهای خوبی را پیش رو داشته باشند.

گربیچ در پاسخ به این سوال که نبود صربستان در المپیک چه تاثیری در برنامه ریزی هایش داشته، گفت: برای من بسیار سخت بود که نتوانم صربستان را پس از قهرمانی در لیگ جهانی به المپیک برسانم. صربستان از سال ۱۹۹۴ همواره در المپیک ها حضور داشته اما زمانی که من هدایت این تیم را برعهده داشتم نتوانستم این کار را انجام دهم. اکنون برنامه ریزی های خوبی را انجام داده ایم و به المپیک ۲۰۲۰ فکر می‌کنیم و امیدوارم به عنوان اولین تیم به المپیک را پیدا کنیم و همچنین این امید را دارم که شانس اول مدال در المپیک هستیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین