کد خبر: ۱۶۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
شمار شهدای حادثه تروریستی دیروز در مجلس و حرم مطهر به 16 تن رسید و متاسفانه آمار کشته‌شدگان حملات تروریستی تهران از ۱۲ نفر به ۱۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

  از ۱۷ شهید حادثه تروریستی روز گذشته به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ۱۶ نفر شناسایی شدند و تنها یک زن، ناشناس باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، از ۱۷ شهید حادثه تروریستی روز گذشته به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ۱۶ نفر شناسایی شدند و تنها یک زن، ناشناس باقی مانده است.

اسامی این 16 شهید به شرح ذیل است و فقط شناسایی یک شهید زن باقی مانده است:


۱. مازیارسبز علی زاده توسه کله
 ۲. حسین جلالی راد
 ۳. حسین بنی اردلان
 ۴. صیاف علی همتی
 ۵. علی جواد زارع
 ۶. علی توده فلاح
 ۷. مهدیه هراتی
 ۸. احسان اقاجانی معمار
 ۹. سید مهدی تقوی
 ۱۰. مرادحسین چهار محالی
 ۱۱. جواد تیموری
 ۱۲. حمیدامدادی
 ۱۳. جعفر جعفرزاده
 ۱۴. علی قلی زاده
 ۱۵. هانیه اکبریان پیردوستی
 ۱۶. سیدرضاثابتی

 ۱۷. زن ناشناس


///

مسئول دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در حادثه تروریستی روز گذشته تهران به درجه شهادت نائل و پیکر وی در میان پیکرهای شهدا در یکی از بیمارستان‌های تهران شناسایی شد.

هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه در مجلس، با تایید این خبر اظهارکرد: متاسفانه در پی حملات تروریستی به مجلس یکی از اعضای این گروه، کمربند انتحاری را مقابل دفتر من منفجر کرد که "جعفر جعفرزاده" نیز در دفتر بنده حضور داشت.

وی بیان کرد: پس از مفقود شدن مسئول دفتر من و جستجوی انجام‌شده، پیکر وی در میان پیکرهای شهدای روز گذشته در بیمارستان بقیه‌الله تهران شناسایی شد و ایشان به شهادت رسیدند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید اهل استان تهران و از کارمندان مجلس شورای اسلامی بود.

همچنین سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم وداع با شهدای حوادث تروریستی روز گذشته تهران در مجلس خبر داد.

بهروز نعمتی  اظهار کرد: ساعت 10 صبح فردا (جمعه) مراسم وداع با شهدا با حضور روسای سه قوه، نمایندگان و مسئولین کشور برگزار می شود. به گفته وی پیکر شهدای این حوادث تروریستی نیز بعد از نماز جمعه تهران تشییع خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین اضافه کرد: قرار است وزرای اطلاعات و کشور و احتمالا برخی دیگر از مقامات امنیتی صبح روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس گزارشی از حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران ارائه کنند و پاسخگوی مواردی در این زمینه باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین