|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مهاجم فردی به نام «م.ش» 43 ساله ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد به دلیل دعوای شخصی اقدام به اسیدپاشی کرده است.
 یک منبع آگاه به ایلنا گفت: اسیدپاشی امروز تهران مسئله امنیتی نبوده و مربوط به دعوای شخصی است.

به گفته یک منبع آگاه؛ شب گذشته دو مرد با یکدیگر در پارک فدائیان امام علی به علت خصومت شخصی درگیر می‌شوند که یکی از آنها اسید به همراه داشته و اقدام به اسیدپاشی به طرف مقابل می‌کند.

در همان حال که عده‌ای دور آنها جمع شده بودند به سمت آنها نیز اسید می‌پاشند که گفته می‌شود تعداد این افراد حدود ۱۰ نفر هستند.

این منبع آگاه به ایلنا گفت: این مسئله امنیتی نبوده و کاملا مربوط به دعوای شخصی است.

گفته شده در اثر این اسیدپاشی تاول‌هایی روی دست و صورت مجروحان ایجاد شده است.

براساس گفته‌های سرپرست دادسرای امور جنایی تهران؛ شب گذشته میان یک مرد ۴۰ ساله و اعضای یک خانواده در پارک فداییان اسلام درگیری لفظی رخ می‌دهد. این مرد با مخالفت خانواده حاضر در پارک مواجهه می‌شود و بحث شدیدی میان آنها در می‌گیرد. پس از این اتفاق مرد ۴۰ ساله متهم به اسیدپاشی به منزل خود بازمی‌گردد و با یک دبه اسید به پارک رفته و فارغ از اینکه چه افرادی در مقابلش هستند شروع به اسیدپاشی می‌کند.

قوامی (جانشین سخنگوی اورژانس) نیز با اشاره به مصدومیت 14 نفر در پی دعوای شخصی منجر به اسیدپاشی گفت: این 14 نفر مصدوم بلافاصله از سوی همکاران ما به بیمارستان‌های هفت‌تیر، فیروزگر و مطهری منتقل شده‌اند تا روال درمانی برای آن‌ها آغاز شود.

طبق اطلاعات رسیده به ایلنا هویت فرد مهاجم شناسایی شده است.

مهاجم فردی به نام «م.ش» 43 ساله ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد به دلیل دعوای شخصی اقدام به اسیدپاشی کرده است.

خبرهای ایلنا حاکی از آن است که مجروحان حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری اعزام شده‌اند. همچنین فرد متهم دستگیر و پرونده وی برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی تهران ارجاع شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین