|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۶۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
وزرای خارجه آلمان و ترکیه، در پی حادثه تروریستی امروز در مجلس و حرم مطهر امام راحل، این اقدام را محکوم و با بازماندگان این حادثه همدردی کردند.
 وزرای خارجه آلمان و ترکیه، در پی حادثه تروریستی امروز در مجلس و حرم مطهر امام راحل، این اقدام را محکوم و با بازماندگان این حادثه همدردی کردند.

وزارت امور خارجه آلمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: زیگمار گابریل وزیر امور خارجه این کشور در ارتباط با حملات امروز در ایران گفته است: ما قتل مردم بی گناه را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می کنیم و با خانواده های قربانیان همدردی می کنیم.

گابریل روز چهارشنبه همچنین در برلین با عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان دیدار کرد که مسائل مربوط به اوضاع شبه جزیره عربی و منطقه خلیج فارس محوز اصلی گفت و گوهای دو طرف بود.

وزیر امور خارجه آلمان در کنفرانس خبری با الجبیر با بیان اینکه آلمان از هر تلاشی برای کاهش تنش ها در منطقه حمایت می کند،افزود: ائتلاف ضد داعش باید در کنار هم بایستد.

الجبیر نیز در این کنفرانس خبری گفت: قطر برادر ما است اما هر کسی باید بتواند به دوست یا برادر خود بگوید که کار اشتباهی می کند.

همچنین «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه روز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری توییتر خود، حملات تروریستی امروز در تهران را به شدت محکوم کرد.

چاووش اوغلو در پیام خود اعلام کرد که ترکیه به اقدامات قاطعانه خود در زمینه مبارزه با تروریسم همچنان ادامه خواهد داد.

صبح امروز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که، تاکنون شهادت 12 نفر و مجروح شدن بیش از 40 نفر تائید شده است
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین