|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
عضو هیات مدیره استقلال:
کد خبر: ۱۶۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
البته مدیریت فعلی استقلال از ادبیاتی که در سطوح پایین مدیریتی مطرح می‌شود استفاده نمی‌کند و اعلام نمی کند که در حال ترکاندن بمب است بلکه بدون سر و صدا بازیکنانی جذب می‌کند که کیفیت تیم را بالاتر از فصل گذشته کنند.»
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: منصوریان به صورت شفاهی با اولویت بازیکنان موردنظرش را معرفی کرده که ما با آنها مذاکره کرده‌ایم و همه آنها اعلام آمادگی کردند به استقلال بیایند.

پندار توفیقی  درباره تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش گفت: «روش‌های منسوخ شده‌ و نخ‌نما شده‌ای را عده‌ای راه انداخته‌اند تا بخواهند بار دیگر در ارکان مدیریتی باشگاه استقلال نفوذ کنند و به پستی برسند. سلطانی‌فر وزیر ورزش هوشمندتر از این حرف‌هاست که بخواهد تحت‌تاثیر این قبیل جوسازی‌ها قرار بگیرد. دیگر دوران آژان‌کشی و شلوغ کاری تمام شده است. الان وقت گفتمان است.»

او افزود: «وزارت ورزش کاملا عاقلانه تصمیم می‌گیرد و رئیس مجمع باشگاه استقلال مسعود سلطانی‌‌فر وزیر ورزش است. مطمئنا پس از فوت پورحیدری و رفتن شهاب جهانیان به فکر ترمیم هیات مدیره است. ضمن اینکه باید اعلام کنم هیچ فعالیتی در باشگاه استقلال متوقف نشده است.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه منصوریان در استقلال می‌ماند یا نه، اظهار داشت: «قرارداد علیرضا منصوریان سه ساله است و شرط ماندن او در باشگاه در سال دوم گرفتن سهمیه در سال نخست بود و اگر سهمیه آسیا هم به دست نمی‌آمد این هیات مدیره بود که در مورد ماندن یا رفتن سرمربی تیم تصمیم می‌گرفت. حالا که سهمیه به دست آمده شرط ماندن منصوریان وجود دارد. بنابراین سرمربی استقلال در فصل آینده علیرضا منصوریان خواهد بود.»

وی در مورد اعتراض‌ها به شکست 6 بر یک و گلایه منصوریان که با انتشار نامه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، بیان داشت: «اعضای هیات مدیره هم قبول دارند که شکست برابر العین با این نتیجه‌ای که به دست آمد، قابل توجیه نیست. ولی نباید فراموش کنیم که همین تیم بود که در دربی سه گل به پرسپولیس زد، السد قطر را حذف کرد و از ته جدول خود را به رتبه نایب‌قهرمانی لیگ برتر رساند. فشارهایی از خارج به باشگاه وارد می شود که بیشتر از سوی کسانی است که خود را خودی می‌دانند ولی در واقع آنها به فکر سهم‌خواهی هستند.»

او درباره حضور همسر مرحوم پورحیدری در هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: «والا اگر قرار بر این باشد که خانم شجاعی به استقلال بیایند ما در جریان نیستیم چرا که اعضای هیات مدیره اختیاری در آمدن یا رفتن اعضای جدید ندارند. شخص وزیر ورزش احکام جدید را صادر می‌کند.»

توفیقی درباره اینکه منصوریان فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار داده یا نه، بیان داشت: «به صورت مکتوب چیزی نداده ولی به صورت شفاهی با اولویت یک تا سه بازیکنان موردنظرش را معرفی کرده که ما با آنها مذاکره کرده‌ایم و همه آنها اعلام آمادگی کردند به استقلال بیایند ولی ما منتظریم تا وزارت تکلیف هیات مدیره و مسائل مالی را مشخص کند.»

وی تاکید کرد: «خبرهای خوشی برای هواداران استقلال در راه است و بازیکنان بزرگی به تیم اضافه می‌شوند که قابلیت‌های فراوانی دارند. البته مدیریت فعلی استقلال از ادبیاتی که در سطوح پایین مدیریتی مطرح می‌شود استفاده نمی‌کند و اعلام نمی کند که در حال ترکاندن بمب است بلکه بدون سر و صدا بازیکنانی جذب می‌کند که کیفیت تیم را بالاتر از فصل گذشته کنند.»

عضو هیات مدیره استقلال درباره انتشار خبر درآمد 50 میلیارد تومانی استقلال از اسپانسرش طی دو سال گذشته گفت:«میزان درآمد استقلال پایین‌تر از مبلغی است که عنوان شده است. لزومی هم ندارد که میزان دقیق درآمدهای باشگاه استقلال را بیان کنم اما با قدرت می‌گویم که ما 50 میلیارد تومان درآمد از اسپانسر خود نداشتیم.»

وی ادامه داد:«عده‌ای دوست دارند براساس تصورات خود درآمد یک شرکت یا یک موسسه را تخمین بزنند. ما مشکلی با این افراد نداریم چون ارقامی که داریم و آن را در اختیار ذی‌حساب وزارت ورزش قرار می‌دهیم واقعی هستند.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین