|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
معاون دانشگاه آزاد اسلامی:
کد خبر: ۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تحقیق و تفحص را یکی از امکانات نظارتی مجلس شورای اسلامی دانست و گفت که از آن استقبال خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید طه هاشمی درباره طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد که در مجلس شورای اسلامی در حال نهایی شدن است، گفت: برخی چیزها حق مجلس است ؛ تحقیق و تفحص یکی از امکانات نظارتی مجلس است و ما از هر چه حق مجلس باشد و قانون تعیین کرده استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: این طرح به گذشته بازمی گردد؛ اما اکنون نیز استقبال می کنیم و هر مجموعه نظارتی که بیاید و عملکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد را مورد ارزیابی قرار دهد استقبال می کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد یادآور شد: اگر ایرادی پیدا شد که مرتبط با گذشته باشد مدیران همان دوران پاسخ می دهند. البته اگر در تحقیق و تفحص به ارزیابی برسیم که اشتباهاتی بوده ما آمده ایم برای رفع اشتباهات.

دانشگاه آزاد اسلامی گرایش سیاسی ندارد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد درباره طرح نمایندگان مجلس برای نظارت بر عزل و نصب مدیران دانشگاه آزاد گفت: اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید در همه دوره ها انجام گیرد.

به گفته معاون دانشگاه آزاد مدیرانی که در گذشته دارای قابلیت های علمی و مدیریتی بوده اند همچنان به کار خود ادامه می دهند چرا که شعار دانشگاه آزاد کارکرد بر مبنای کیفی است.

هاشمی تاکید کرد: ملاک در دانشگاه آزاد گرایش سیاسی نیست بلکه توانمندی علمی و مدیریتی در حوزه روسای واحدها مد نظر است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه خاطر نشان کرد: طبیعی است اگر مدیری به خاطر گرایشات سیاسی منصوب شده باشد و از گذشته حضور یافته و به همان شکل با ضعف علمی و مدیریتی ادامه می دهد باید تغییر کند و این حق اولیه یک مجموعه است.

هاشمی تاکید کرد: مثلا رییس واحدی که دارای مدرک لیسانس است چگونه می تواند بر اعضای هیات علمی دارای مدرک بالاتر ریاست کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین