|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
سوال مورد نظر سال گذشته در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد و در آن مقطع نماینده ارومیه تاکید کردند خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران منجر به وجود آمدن نارضایتی فراوان در بین کارکنان خدوم این شرکت شده و متاسفانه حقوق و مزایا و امورات رفاهی پرسنلی شرکت مخابرات ایران نادیده گرفته می شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر ارتباطات درباره مشکلات معیشتی کارکنان مخابرات قانع شدند.

 نمایندگان مجس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _ سه شنبه 16 خرداد_ و در جریان بررسی سوال نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر بی توجهی این وزارتخانه در رفع مشکلات معیشتی کارکنان مخابرات ایران این سوال را با 110 رأی موافق، 77 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضردر جلسه وارد ندانسته و از پاسخ های وزیر قانع شدند.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش از رای گیری درباره سوال قاضی‌پور از وزیر گفت: سوال مورد نظر سال گذشته در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد و در آن مقطع نماینده ارومیه تاکید کردند خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران منجر به وجود آمدن نارضایتی فراوان در بین کارکنان خدوم این شرکت شده و متاسفانه حقوق و مزایا و امورات رفاهی پرسنلی شرکت مخابرات ایران نادیده گرفته می شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر مشکلات بسیار زیاد بازنشستگان این شرکت مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در این شرکت به صورت کامل اجرا نمی گردد. همچنین عدم ارتقاء شغلی، عدم احتساب مدارک تحصیلی کارکنان، عدم پرداخت فوق العاده تعطیل کاری و برخی انتصابات خارج از معیارهای شایسته سالاری از جمله موارد متعددی است که موجب نارضایتی کارکنان مخابرات ایران شده است بنابراین وزیر در جلسه کمیسیون حاضر و به این سوالات پاسخ داد و بنا به دلیل عدم اقناء نماینده ارومیه از پاسخ های وزیر سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین