|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۶۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
بزرگ مردي كه با ايمان و اعتقادي راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچيد و فصل نويني فراروي تاريخ ايران گشود.
  مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين 15 خرداد بر ملت غيور و متعهد ایران اسلامي به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسلیت و تعزیت باد.

بي شك عزت و اعتلاي امروز ايران سرافراز، ثمره انقلاب شكوهمند اسلامي است. انقلابي كه با نام رهبر حكيم و قاطع، حضرت امام خميني(ره) عجين شده است. بزرگ مردي كه با ايمان و اعتقادي راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچيد و فصل نويني فراروي تاريخ ايران گشود. انقلابی که قیام خونین 15 خرداد نقطه عطف  شکل گیری آن است و پیروزی روزي كه جمعي از مردان و زنان ستم کشیده و ايثارگر جان خويش در طبق اخلاص نهاده و با خون خود سند آزادگي و استقلال مردمان اين مرزو بوم را امضاء كردند.

امسال نيز 14 و 15 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی آن رهبر حكيم و پير فرزانه و جمعي از شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي را به سوگ می نشینیم، در سالروز اين قيام سرنوشت ساز و ارتحال ملکوتی پير فرزانه حضرت امام خميني (ره )، ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و امام شهيدان را گرامي داشته و از خداوند منان شادي روح تمامي اين بزرگواران را مسئلت داريم.

اميد كه به واسطه لطف بیکران الهی و در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج)، ايران اسلامي همواره به عنوان نمونه شايسته يك كشور اسلامي، سردمدار عدالت و برابري و حافظ صلح و دوستي در جهان باشد.

علي اصغر مونسان

مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین