|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۶۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
امام خمینی (ره) در 14 خرداد سال 1368 به دیار باقی شتافت و دل هر مسلمانی و ایرانی از این فقدان به درد آمد. روز تشییع جنازه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به قدری شلوغ و پر شور بود که در کتاب گینس به عنوان شلوغ ترین تشییع جنازه تاریخ به ثبت رسید.
 محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش یاد امام راحل را گرامی داشت.

امام خمینی (ره) در 14 خرداد سال 1368 به دیار باقی شتافت و دل هر مسلمانی و ایرانی از این فقدان به درد آمد. روز تشییع جنازه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  به قدری شلوغ و پر شور بود که در کتاب گینس به عنوان شلوغ ترین تشییع جنازه تاریخ به ثبت رسید.
 
در همین راستا و در آستانه سالروز درگذشت معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سزلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با انتشارز پستی در صفحه اینستاگرامش یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت و قسمتی از صحبت های خود را در زمان مرگ امام راحل منتشر کرد.
 
رضایی نوشت:
"محسن رضایی روز وداع با «روح خدا» چه گفت؟محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خرداد١٣٦٨ در مراسم وداع با پیکر امام خميني (ره) در مصلاي تهران در حالی که به شدت اشک می ریخت، گفت: «برادران و خواهران عزیز! ما باید اعتراف کنیم که شکر این نعمت بزرگ را نتوانستیم به جا بیاوردیم. [ امام خمینی(ره)] نعمتي الهی بود که خداوند متعال بعد از چهارده قرن به ملت ما عنایت کرد، ولی گویا ما نتوانستیم شکر این نعمت را به جا بیاوریم. امیدوار هستیم در ادامه باقی مانده راه ایشان، انشا الله شکر این نعمت را به جا بیاوریم». "

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین