|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۶۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
با پایان بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد حالا می توان نظر قطعی تری نسبت به لیست مازاد این تیم ارائه کرد.
 با پایان بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد حالا می توان نظر قطعی تری نسبت به لیست مازاد این تیم ارائه کرد.

طی چند هفته گذشته و پس از پایان لیگ برتر فوتبال ایران، گمانه زنی های زیادی در مورد لیست خروجی پرسپولیس اعلام شد. اما به نظر می رسد در این مقطع می توان نگاه منطقی تری نسبت به نفرات مازاد برانکو داشت.

خبرهای موثق دریافتی از تیم فوتبال پرسپولیس حاکی از آن است که چهره هایی چون آرام طبع، کرملاچعب و حامد آقایی در لیست قطعی خروجی های برانکو قرار گرفته اند. اگرچه گفته می شد که کرملاچعب ممکن است در پرسپولیس بماند، اما شنیدیم که برانکو نظر قطعی اش را در مورد او و حامد آقایی اعلام کرده و دیگر نیازی به آنها ندارد.

این درحالی است که گفته می شد الوان زاده با توجه به اینکه دیگر بازیکن زیر 23 سال نیست، ممکن است در لیست مازاد سرخ ها قرار گیرد. اما شنیدیم برانکو در مورد او تجدیدنظر کرده است. الوان زاده در بازی های اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و همین مساله نشان می دهد که او به همراه طاهرخانی همچنان در پرسپولیس ماندگار خواهند بود.

به گزارش هوادار، در این بین تکلیف نفراتی همچون شهاب کرمی و سامان نریمان جهان مشخص نیست و بستگی به چگونگی حضور پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دارد. پرسپولیس اگر بتواند مهره هایی بهتر از این دو بازیکن که مدنظر برانکو هستند را جذب کند، این دو در لیست خروجی قرار می گیرند. اما در غیر این صورت هر دو در پرسپولیس ماندگار خواهند بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین