|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۶۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (پنجشنبه)، از ساعات صبحگاه بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد شدید (با بزرگی بین ۸ تا ۱۰ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می رود.
مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری (پنجشنبه) شرایط کیفی هوای سالم برقرار خواهد بود و انتظار می رود با وجود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق به دلیل وزش باد شدید و احتمال وقوع پدیده گردوغبار، تا روز جمعه شرایط کیفی هوای سالم همچنان تداوم داشته باشد.

مریم نادری با اشاره به تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، اظهار کرد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (پنجشنبه)، از ساعات صبحگاه بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد شدید (با بزرگی بین ۸ تا ۱۰ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

وی با بیان اینکه به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جمعه، تنها در برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) پیش بینی می شود ادامه داد: برخی ساعات روز شنبه نیز همراه با وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین ۵ تا ۸ متربرثانیه) خواهد بود. همچنین دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح با شاخص ۹۸ در شرایط سالم قرار داشت.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین