|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: شايد با بازي استقلال ته دل خليي‌ها خالي شد اما من به اين تيم اميدوارم.
جواد زرينچه در خصوص ديدار استقلال و بوريرام تايلند اظهار داشت: استقلال هميشه استقلال بوده و قبلا هم در صحبت‌هايم اشاره کردم که ممکن است تيم تايلندي فراتر از حد تصور ظاهر شود. خدا را شکر که با يک گل 3 امتيازي بازي به نفع استقلال به پايان رسيد.

وي با اشاره به صحبت‌هاي بازيکنان استقلال طي چند روز گذشته گفت: همين که بازيکنان استقلال از عملکرد خود ناراضي هستند و اين موضوع را درک کردند که بايد در بازي برگشت جبران کنند خيلي خوب است و مطمئنا تا آن زمان کادر فني شناخت کافي را نسبت به حريف پيدا کرده و با آگاهي کامل‌تري به مصاف حريف مي‌روند.

مدافع اسبق تيم استقلال در خصوص اينکه آيا اين تيم در ميانه ميدان به بازيکني مثل جباري نياز دارد يا خير، گفت: من اعتقاد دارم مصدوميت‌ها کار را براي استقلال سخت کرد. مصدوميت بيک‌زاده و ساموئل و غيبت تيموريان باعث خالي ماندن دست کادر فني شد اما قطعا براي بازي برگشت تيم از لحاظ طراحي در ميانه ميدان دچار مشکل نمي‌شود.

زرينچه در ادامه تاکيد کرد: به نظر من تجربه استقلال در بازي برگشت به کار اين تيم مي‌آيد و همين که بازيکنان اعتراف مي کنند ضعيف بازي کردند نشان از قدرت درک آنها دارد. شايد خيلي ها ته دلشان خالي شده باشدکه چرا استقلال اينگونه بازي کرد اما من نگران بازي برگشت نيستم.

وي با اشاره به عوامل موفقيت استقلال گفت: اسم در تيم استقلال تاثيرگذار نيست و بايکناني مثل حيدري، برهاني، قاضي ، نوري و ديگر بازيکنان هر کدام به سهم خود اين شرايط را براي موفقيت استقلال پيدا مي‌کنند.

زرينچه در پايان با اشاره به حضور فرزند خود در تمرينات آبي‌پوشان گفت: پست او هافبک است و فعلا در تمرينات حاضر مي‌شود و ما انتظاري از مسئولان نداريم. من ممنون قلعه‌نويي هستم و اگر پسرم لياقت داشته باشد راه خود را پيدا مي‌کند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین