|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
آنچه دستگاه قضایی همواره بر آن تاکید داشته، برخورد قاطع با اخلال گران در امنیت کشور و به تعبیر رییس دستگاه قضایی «احیاگران فتنه» است، اما در جایی نیز قاضی القضات بر مدارا و «رافت اسلامی» تاکید می کند.
همه چیز از یک بازرسی ساده آغاز شد،بند 350 اوین و بازدید عادی از این بند به روال عادی سرکشی ها و بازدید های معمول زندان در همه جای دنیا، اما نام اوین و این بند قرار بود پیراهن عثمانی شود برای آشوبی جدید که با درایت مسئولان قضایی در نطفه خفه شد.

این ماجرای ساده ، داستان و زمینه اصلی یک سناریوی نخ نما شده بود که توسط برخی در داخل نوشته و پس از از گذشتن از آب در آن طرف دست به دست شد. اما داستان این است که زمان این هوچی گری ها به پایان رسیده،اما این سناریوی رنگ باخته اکنون شاید آخرین تیر ترکش آنهایی باشد که بعد از انتخابات 88 دل به آشوبهای خیابانی بسته بودند و اکنون نیز که می دانند حنایشان رنگی ندارد، متوسل به «حقوق بشر» ضد بشری خود شده و هر انچه با این محک جواب ندهد ناسره می خوانندش!

رییس دستگاه قضا در آخرین سخنان خود در جلسه عالی مسئولان قضایی بر«برخورد قاطع دستگاه قضایی با ایجاد هرگونه فضاسازی، نشر اکاذیب و اخلال در امنیت ملی با هدف احیای فتنه‌گری و فعال کردن فتنه‌گران در کشور» تاکید و هشدار داد که«دستگاه قضایی از این پس در برخوردهای عادلانه خود با فضاسازی‌های فتنه‌گرانه هیچ گونه تسامحی به خرج نخواهد داد».

آنچه بعد از انتخابات 88 اتفاق افتاد هرچند شاید کالبد شکافی آن در این زمان آشتی و اعتدال به صلاح مردم نباشد اما با حمایت و دخالت کسانی اتفاق افتاد که اکنون بند 350 اوین را در بوق و کرنا کرده اند تا شاید از آن آشوب دیگری بسازند آن گونه که قاضی القضات در ادامه سخنانش می گوید:«از رسانه‌های خارجی و دشمنان جمهوری اسلامی توقعی نیست و دولت‌هایی مانند آمریکا و انگلیس هیچ گاه دوست ملت ایران نبوده‌اند و رسانه های بیگانه همواره به دنبال این هستند که زهر خود را به نظام و ملت ایران بریزند اگرچه در جریان فتنه سیلی محکمی از ملت خوردند، اما هنوز هم دروغ‌های خود را دنبال می کنند و در هماهنگی با برخی رسانه‌های داخلی گویا دوباره به دنبال احیای جریان فتنه هستند».

آنچه دستگاه قضایی همواره بر آن تاکید داشته، برخورد قاطع با اخلال گران در امنیت کشور و به تعبیر رییس دستگاه قضایی«احیاگران فتنه» است،اما در جایی نیز قاضی القضات بر مدارا و «رافت اسلامی» تاکید می کند و قطعا این برای کسانی است که بر جان و مال و ناموس و خاک این مردم نتازند. آنگونه که بعد از انتخابات 88 کسانی که ناخواسته و نادانسته بازیگر آشوب شدند شامل این مهربانی و رافت شدند و اکنون زمانه آشتی و اعتدال است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
آنقدر آقای روحانی در تعهداتش به ملت کوتاهی کرد تا اینکه سناریو های تندرو های داخلی با صحنه سازی آن را آشوب در زندان کلید زدند / آقای تدبیر و امید آخر اگر قرار باشد در زندان امنیتی ما این همه تجهیزات الکترونی کشف شود پس در کرانه کرانه سرزمین ایران باید هر روز خیلی اتفاقات عجیبی روی دهد /
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین