|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۶۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
این سمفونی به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، با الهام از زندگی ایشان در چهار بخش تولد و دوران کودکی، دوران مبارزه، دوران رهبری و ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با رهبری «سهراب کاشف» به اجرا در آمد.
سمفونی «روح الله» با حمایت بانک و گروه مالی گردشگری و اجرای ارکستر تهران در تالار وحدت رونمایی شد.

سمفونی «روح الله» با حمایت بانک و گروه مالی گردشگری و اجرای ارکستر تهران در تالار وحدت رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در آستانه بیست و هشتمین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، در مراسمی با حضور شماری از اعضای بیت امام راحل، «معصومه ابتکار»، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست، «مهدی جهانگیری»، رئیس گروه مالی گردشگری و جمعی از مدیران ارشد بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری، سمفونی روح اله اثر «شاهین فرهت»، در چهار بخش به اجرا درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این سمفونی به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، با الهام از زندگی ایشان در چهار بخش تولد و دوران کودکی، دوران مبارزه، دوران رهبری و ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با رهبری «سهراب کاشف» به اجرا در آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم، از خدمات رییس گروه مالی گردشگری به عرصه هنر و فرهنگ با اهدای تندیس امام راحل تقدیر شد.

گفتنی است بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، همواره از حامیان رویدادهای فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین