|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
از سوی سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش صادر شد
کد خبر: ۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
سرپرست وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای تأکید کرد از هرگونه جابجایی نیروی انسانی در سطح مشاغل مدیریتی و اداری وزارت آموزش و پرورش خودداری شود.
تدبیر و امیدعلی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اولین اولویت کاری خود در این وزارتخانه را برگزاری باشکوه مراسم بازگشایی مدارس در ابتدای مهر اعلام کرده است و بر این اساس، برای ایجاد آرامش در ادارات و ادارات کل آموزش و پرورش بخشنامه ای را صادر کرده است.

وی طی بخشنامه ای به مدیران کل استان های سراسر کشور، از آنان خواست از هرگونه جابجایی نیروی انسانی در مشاغل مدیریتی و سرپرستی واحدهای اداری در سطح ادارات کل، شهرستان ها و مناطق جداً خودداری کنند.

وی از مدیران کل استان ها خواست، موضوع هرگونه تغییر و جابجایی در سطح معاونین مدیرکل، روسای ادارات به اطلاع معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع رسیده تا پس از بررسی و اعلام نظر وزارتخانه انجام شود.

در این بخشنامه آمده است: با سازماندهی به موقع نیروی انسانی، تجهیزات، مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس را فراهم آورده تا شاهد فضایی شاداب و پرنشاط در مدارس باشیم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
امیدناصحی فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام
جناب آقای دکترفانی از زمانی که در آموزش وپرورش منطقه ی 16 تهران انجام وظیفه می کردیدبا شما آشنایی پیدا کردم انسانی متدین منطقی وظیفه شناس مدیر و مدبردارای سعه ی صدر بالاو....هستید اما شایسته سالاری فراموش نشودبا تمام مدیران دولت احمدی نژادنمی شودشاهدفضایی شاداب وپرنشاط درمدارس و ادارات بود. منزل من نازی آبادمحل کارم اسلامشهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین