|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۶۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
با بررسی های به عمل آمده مشخص شد،شاکی به علت بیماری خاص در یکی از بیمارستان های پایتخت تحت درمان بوده است ، سه نفر شریک وی از این فرصت استفاده و با جعل اسناد اقدام به فروش اموال شرکت مورد نظر کرده اند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: با تلاش ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی این فرماندهی سه نفر جاعل و کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریالی در خرم آباد شناسایی و دستگیر شد.

سردار محمد قنبری گفت : در پي مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه 300 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد،شاکی به علت بیماری خاص در یکی از بیمارستان های پایتخت تحت درمان بوده است ، سه نفر شریک وی از این فرصت استفاده و با جعل اسناد اقدام به فروش اموال شرکت مورد نظر کرده اند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه تصریح کرد : ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی سه نفر اعضای باند را در خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود اقرار و اذعان کردند، با راه اندازی کارخانه ای با مشارکت مالباخته اقدام به تولید محصولات مصرفی کرده که بعد از مدتی شاکی دچار بیماری شده و در بیمارستان بستری می شود، متهمان با ترفندهای متقلبانه و با اسناد غیر واقعی از شریک خود 300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: کلاهبرداران برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع:میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین