|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۶۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
آمدن عالیشاه می‌تواند ورود پدیده‌ای چون مهدی قائدی را نیز با خطر مواجه کند. نیمار‌ِ ایرانجوان با این تیم قرارداد دو ساله دارد و گفته می‌شود از تیم‌هایی در لیگ هلند و پرتغال هم پیشنهاد دارد.
ورود سیامک نعمتی وضعیت جناح چپ پرسپولیس را بیش از پیش پیچیده می‌کند.

 پرسپولیس به سومین خرید خود نیز نزدیک شده است و سیامک نعمتی پس از گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده سومین خرید سرخ‌ها خواهد بود.

این بازیکن می‌تواند در دو پست وینگر چپ و هافبک بازیساز به کار گرفته شود.

همچنین، پرسپولیس افراد دیگری را نیز در لیست خریدهای خود دارد. علاوه بر این باید به لیست خروجی‌های قرمزها نیز اشاره کرده است. ورود و خروج در پرسپولیس در حالت رکود قرار دارد و همه چیز به این بستگی دارد که احمد نوراللهی و امید عالیشاه به این تیم برمی‌گردند یا نه.

این دو بازیکن که نیم‌فصل برای گذراندن دوره‌ی سربازی عازم تبریز شده و به تراکتور پیوستند نمی‌توانند به دلیل محرومیت این تیم بر مبنای قرارداد سابق در این تیم بمانند و از همین رو تراکتور به دنبال این است که رضایتنامه‌ی این دو بازیکن را از پرسپولیس گرفته و آنها را به استخدام دائمی خود در آورد.

57415428

نوراللهی و عالیشاه در پست‌های هافبک دفاعی و وینگر چپ بازی کرده و می‌توانند با بازگشت به پرسپولیس برانکو را در این مناطق بی‌نیاز کنند. بازگشت آنها می‌تواند کسانی چون شهاب کرمی را به خروج از باشگاه تهدید کند. همچنین، افرادی چون محمد امین آرام‌طبع، احسان علوان‌زاده و سامان نریمان‌جهان نیز در آستانه‌ی خروج از پرسپولیس هستند- مگر این که برانکو نتواند کسانی را جایگزین این بازیکنان کند.

آمدن عالیشاه می‌تواند ورود پدیده‌ای چون مهدی قائدی را نیز با خطر مواجه کند. نیمار‌ِ ایرانجوان با این تیم قرارداد دو ساله دارد و گفته می‌شود از تیم‌هایی در لیگ هلند و پرتغال هم پیشنهاد دارد.

با این حال، ورود سیامک نعمتی هم چیزی را روشن نکرده است و باز همه چیز به وضعیت سروش رفیعی بستگی خواهد داشت. اگر رفیعی برود این احتمال وجود دارد که او بازیساز پرسپولیس شود. از طرفی محسن مسلمان هم هست. او می‌تواند این نقش را بر عهده گرفته و نعمتی به کناره‌ها منتقل شود و این آمدن عالیشاه را نیز در هاله‌ای از ابهام خواهد گذاشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین