|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
همچنین در اجلاس سال جاری ادفیاپ عضویت بانك صنعت و معدن در این موسسه نیز برای چهار سال دیگر تمدید و لوح تمدید عضویت همراه با جایزه تامین مالی سه طرح توسعه ای به این بانك اعطا گردید.
جایزه سال ٢٠١٧ موسسه ادفیاپ به خاطر تامین مالی سه پروژه توسعه زیرساختی نیروگاه ماهتاب كهنوج ، پتروشیمی ایلام و تولید انرژی خورشیدی زاهدان كه همزمان با برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه هیات مدیره و چهلمین جلسه مجمع عمومی این موسسه در شهرماكائوی كشور چین برگزار گردید به بانك صنعت و معدن تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، همچنین در اجلاس سال جاری ادفیاپ عضویت بانك صنعت و معدن در این موسسه نیز برای چهار سال دیگر تمدید و لوح تمدید عضویت همراه با جایزه تامین مالی سه طرح توسعه ای به این بانك اعطا گردید.

محمد صادق اسماعیلی رئیس اداره بین الملل و نماینده مدیرعامل بانك صنعت و معدن در اجلاس سال ٢٠١٧ ادفیاپ پس از دریافت این جایزه گفت : موضوع فرصت ها و چالش های رودرروی موسسات مالی و بانك های توسعه ای در حصول اهداف توسعه ای مداوم و اعطای تسهیلات فاینانس طرح های كوچك و متوسط و بزرگ در كشورهای مربوط با توجه به برنامه ریزی اقتصادی هركشور و بیان راه حل های منطقی و قابل اجرا ، در جلسات تخصصی این اجلاس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و كشورهای عضو از تجربه های یكدیگر در این زمینه بهره مند شدند.

گفتنی است بانك صنعت و معدن به طرح نیروگاهی ماهتاب كهنوج مبلغ ٢٦٠ میلیون یورو ، به پتروشیمی ایلام ٢٢٠ میلیون یورو و به پروژه تولید انرژی خورشیدی شركت گسترش انرژی نو آتیه زاهدان نزدیك به ٢٨ میلیون یورو تسهیلات تخصیص داده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین