|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
با بالا رفتن سن و در طول سالهای زندگی و مصرف انواع غذاها، سموم و مواد بی مصرف در بدن ما جمع می شوند و اگر پاکسازی نشوند و از بین نروند منجر به بروز بیماریهای مختلف و احساس کسالت و خستگی در ما می شوند .
 با بالا رفتن سن و در طول سالهای زندگی و مصرف انواع غذاها، سموم و مواد بی مصرف در بدن ما جمع می شوند و اگر پاکسازی نشوند و از بین نروند منجر به بروز بیماریهای مختلف و احساس کسالت و خستگی در ما می شوند .

اما خوشبختانه با استفاده از رژیم ۲1 روزه پاکسازی می توانید این سمها را ازبدنتان خارج کنید تا بدن سالمتری داشته باشید.

این رژیم ۲۱ روزه می تواند با اهداف مختلف از جمله کاهش وزن ، بالارفتن سطح انرژی ، بهبود عملکرد سیستم گوارش برای هضم غذا و حتی برای بهبود وضعیت روحی انسان، مورد استفاده قرار گیرد. در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک قصد داریم سم زدایی بدن در ۲۱ روز با یک رژیم لاغری جالب طی نماییم . لطفا همراه ما شوید .

رژیم زیر باعث می شود علاوه بر خارج شدن سموم از بدن چربی های دخیره شده در این سموم نیز دفع شوند این رژیم ۳ فاز دارد در فاز اول همه ارگان های بدن شما تمییز می شود و در این طی چربی های بدن سوزانده می شوند.

برای خارج کردن چربی ها از بدن به همراه سموم باید قوانین رژیم به درستی اجرا شوند خبر خوب این است که ذر این رژیم اصلا گرسنه نمی شوید فقط شاید از یکنواختی غذاها خسته شوید تا می توانید میوه های ذکر شده رو بخورید نگذارید مغز شما به حالت گیجی و خستگی برود و خواب آلود شوید به یاد داشته باشید.

تنها میوه هایی که ذکر خواهند شد رو می توانید بخورید در این ۲۱ روز آب فراوان باید خورده شود. توجه داشته باشید چای و قهوه و هر نوشیدنی از این قبیل ممنوع است.

مقدار کاهش وزن پیش بینی شده در این رژیم روزی نیم کیلو می باشد.

بعد از این ۲۱ روز نه تنها خوش فرم شده اید تا به حال هرگز پوستتان را به این شادابی ندیده اید.

فازهای اجرایی رژیم جادویی

فاز اول : پاکسازی بدن

روز اول تا سوم : طالبی = شستشوی کلیه
روز چهارم تا ششم : هندوانه = پاکسازی کبد
روز ۷-۹ : انبه

فاز دوم : چربی سوزی مقدماتی
سم زدایی بدن در ۲۱ روز با این رژیم لاغری
روز ۱۰ : آب و لیموترش می توانید شیرین کنید
روز ۱۱ : تنها آب
روز ۱۲ : آب و لیموترش می توانید شیرین کنید

فاز سوم : سوزاندن چربی ها
سم زدایی بدن در ۲۱ روز با این رژیم لاغری
روز ۱۳ تا ۱۵ : انبه
روز ۱۶تا ۱۸ : هندوانه
روز ۱۹-۲۱ : خربزه

نکات اجرایی
در این ۲۱ روز هیچگونه ویتامین و مکملی مصرف نکنید حتی نوشیدنی های انرژی زا یا چربی سوزها را مصرف نکنید . در فاز ۲ چربی سوزی شما سرعت پیدا می کند زیرا بدن شما به دنبال تامین می روند و به ناچار از چربی ها استفاده می کند. در این مدت فعالیت و ورزش سنگین نداشته باشید بهتر است به ذهن خود نیز آرامش دهید زیرا در سم زدایی مهم می باشد سعی کنید بسیار آرام باشید.

از خشک شدن زیاد بدن یا رطوبت زیاد بدن پرهیز کنید یعنی به اندازه کافی یعنی ۸ لیوان آب در روز بنوشید بدن شما برای شستشو بدن و دفع سموم و چربی ها به آب نیاز دارد.

برای برنگشتن وزن بعد این ۲۱ روز از خوردن سبزیجات که هضم آن برای معده آسان می باشد شروع کنید توجه کنید تا چندین روز از خوردن هر گونه روغن و چربی اجتناب کنید زیرا بدن شما پاکسازی شده و قادر به هضم چربی ها نبوده و حس بیماری به شما می دهند.

بعد از سبزیجات کم کم ماست را به غذا خود اضافه کنید و در نهایت وعده های غذایی با حجم کوچک را میل کنید وعده های کوچک شامل برنج , سالاد های سبز , سوپ سبزیجات و کم کم حبوبات مثل عدس و ماش در نهایت بعد چندین روز کمی روغن به غذاها اضافه کنید در این زمان می توانید ویتامین و مکمل های خود را نیز دوباره استفاده کنید.

بعد ۳ روز بدن شما برای خوردن به حالت عادی آماده است ولی یادتان باشد سلامت برای داشتن زندگی سالم بخورید نه برای داشتن شکمی بزرگ و ذخیره چربی ها در بدن.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین