|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
دادستانی اسپانیا تصمیم خواهد گرفت که آیا علیه رونالدو اعلام جرم شود یا تخلفات او در بخش اداری حل و فصل شود.
 دادستانی اسپانیا تصمیم خواهد گرفت که آیا علیه رونالدو اعلام جرم شود یا تخلفات او در بخش اداری حل و فصل شود.

تحقیقات آژانس مالیاتی اسپانیا درباره پرونده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی به پایان رسیده و بازرسان اطلاعاتی که از این پرونده کسب کرده‌اند را به دادستانی تقدیم کرده‌اند. گزارشی که شاید نهایتا منجر به صدور حکم زندان برای CR7 شود.

به گزارش AS، داستان از کجا شروع می‌شود؟ از اینجا که اداره مالیات پس از انتشار مدارکی از تخلف احتمالی رونالدو در پرداخت مالیات درآمد مربوط به حق پخش تصاویرش، پرونده‌ای برای فوق ستاره پرتغالی باز کرد و تحقیقات از اواخر سال 2015 آغاز شد. حالا و پس از گذشته بیش از یک سال، تحقیقات این اداره تکمیل شده و اطلاعات به دست آمده توسط بازرسان مالیاتی، به دادستانی مادرید تقدیم شده است.

با توجه به اطلاعاتی که کادنا سر از جزئیات این پرونده منتشر کرده، در تحقیقات ارائه شده اعلام شده که رونالدو احتمالا از پرداخت چیزی حدود هشت میلیون یورو از مالیات درآمدهای حق پخش تصاویرش سر باز زده است. درآمدهایی که بین سال‌های 2011 تا 2014 کسب شدند اما مالیاتشان به صورت کامل پرداخت نشد. اما موضوع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. منشا این پیچیدگی نیز به اقدام رونالدو در سال 2014 برمی‌گردد. جایی که کریستیانو شخصا به اداره مالیات مراجعه می‌کند و با پرداخت 6 میلیون یورو قصد مختومه کردن پرونده مالیاتی همه سال‌های قبلی‌اش را دارد.

حالا همین اقدام باعث وجود اختلاف میان بازرسان شده. عده‌ای از بازرسان معتقدند نیازی به اعلام جرم و برگزاری دادگاه علیه رونالدو نیست و می‌توان قضیه را با اجرای روند معمول اداری، حل و فصل کرد. دسته دیگری هم مخالفند و معتقدند کار رونالدو اگر چه قابل تحسین بوده اما او می‌بایست مالیات هر سالش را جدا جدا پرداخت می‌کرده و پرداخت یک جای 6 میلیون یورو، چیزی را درباره تخلف او تغییر نمی‌دهد.

به گزارش طرفداری، حالا این دادستان است که باید تصمیم بگیرد علیه رونالدو اعلام جرم کند یا نه. اگر پاسخ منفی باشد، رونالدو هشت میلیون یورو به علاوه جریمه نقدی را به اداره مالیات پرداخت می‌کند و پرونده برای همیشه مختومه می‌شود. اما اگر پاسخ دادستان، مثبت باشد، آنگاه باید منتظر برگزاری دادگاه باشیم و رونالدو علاوه بر مبالغ فوق، به ازای هر سال فرار مالیاتی، 4 ماه به زندان هم محکوم خواهد شد. همان اتفاقی که برای لیونل مسی هم رخ داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین