|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
روابط ما با سومالی تاریخی و ریشه دار است و وظیفه خود می دانیم که از این کشور حمایت کنیم همان طور که سعی داریم روابط مستحکمی با کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم چرا که معتقدیم منافع وآینده ما یکی است.
وزیر خارجه قطر تاکید کرد که روابط کشورش با کشورهای حوزه خلیج فارس و آمریکا مستحکم است.

 به نقل از سایت خبری النشرة، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر امروز (پنجشنبه) در یک کنفرانس خبری عنوان داشت:ما بادیدن ۱۳ مقاله که اخیرا در روزنامه‌های آمریکایی علیه قطر نوشته شده بود و از حجم این هجمه هماهنگ شده علی کشورمان تعجب کردیم.

وی در ادامه افزود: روابط ما با سومالی تاریخی و ریشه دار است و وظیفه خود می دانیم که از این کشور حمایت کنیم همان طور که سعی داریم روابط مستحکمی با کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم چرا که معتقدیم منافع وآینده ما یکی است.

وزیر خارجه قطر تاکید کرد: کشورما توضیحات لازم در خصوص حمله سایبری صورت گرفته علیه خبرگزاری قطر را ارائه داده و آنچه که منتشر شده را رد کرده است ما عوامل این حمله را بر اساس قوانین بین المللی محاکمه می کنیم.

وی افزود: روابط قطر با آمریکا برای دو کشور مهم است کشور ما با احزاب سیاسی تعامل ندارد بلکه با دولت‌ها همکاری دارد به همین دلیل اگر اخوان المسلمین بخشی از یک دولت بود با آن همکاری داشتیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین