|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۶۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
این استاد بزرگ موسیقی کشورمان به علت تداخل برنامه هایش امکان حضور در این مراسم را نداشت که این جایزه به سفیر کشورمان در سئول به نیابت از وی اهداء شد .
بنیاد مرکز جهانی موسیقی کره جنوبی ، جایزه برترین موسیقیدان آسیا را به استاد حسین علیزاده اهداء کرد.

 بنیاد مرکز جهانی موسیقی کره جنوبی که هر دوسال یک بار اقدام به انتخاب برترینهای موسیقی از میان موسیقیدانهای برگزیده کشورهای آسیایی می کند ، امسال در مراسمی که موسیقیدانی از کشورمان را برگزیده آسیا اعلام کرد .

این مرکز  در مراسمی که امروز در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول و با حضور طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول، کانگ سان دائه ، رئیس مرکز جهانی موسیقی کره،  معاون رایزن فرهنگی سفارت و نیز تعدادی از دست اندرکاران این رویداد برگزار شد، پلاک ویژه و مبلغ 10000 دلار آمریکا را بعنوان جایزه نخست به استاد حسین علیزاده آهنگساز و موسیقیدان شهیر کشورمان اهدا کرد .

این استاد بزرگ موسیقی کشورمان به علت تداخل برنامه هایش امکان حضور در این مراسم را نداشت که این جایزه به سفیر کشورمان در سئول به نیابت از وی  اهداء شد .

خلق آثار ارزشمند موسیقیایی و توانمندی بالای استاد علیزاده در ایجاد ارتباط جهانی از طریق موسیقی از دلایل انتخاب وی بعنوان موسیقیدان برتر این دور از اهدای جوایز بنیاد مرکز جهانی موسیقی برشمرده شده است. 

لازم به ذکر است که پیشتر و در سال 2015،  جایزه نخست این بنیاد به یویوما موسیقیدان بزرگ ژاپنی تعلق گرفت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین