|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
هر كيلوگرم گوجه سبز درجه يك در بازار خرده فروشان تا 10 هزار تومان عرضه مي شود. همچنین قیمت هر کیلو گرم ازگیل مرغوب که در میدان میوه و تره بار شیراز 17 هزار تومان می باشد، برای مصرف کننده با احتساب 20 درصد سود، 20 تا 21 هزار تومان عرضه می شود.
«خبرجنوب» نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار شیراز، نرخ میوه های نوبرانه فصل بهار را تشریح کرد.

جواد عدلو در خصوص قيمت انواع طالبي و هندوانه با احتساب 20 درصد سود، گفت: هر كيلوگرم طالبي احمدي در ميدان ميوه و تره بار شيراز بين 800 تا يكهزار و 500 تومان عرضه مي شود، ضمن آن كه اين ميوه تابستاني براي خرده فروشان به قيمت هر كيلوگرم يكهزار و 800 تومان مي باشد.
وي نرخ هر كيلوگرم طالبي گردآبادي شاه پسند در ميدان ميوه و تره بار شيراز را بين 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان اعلام كرد و اظهار داشت: اين ميوه در بازار خرده فروشان به قيمت 3 هزار و 600 تومان عرضه مي شود، ضمن آن كه قيمت هر كيلوگرم هندوانه كه در ميدان ميوه و تره بار شيراز بين 800 تا 900 تومان است، در سطح خرده فروشي هر كيلوگرم تا يك هزار و 100 تومان مي باشد.

رئيس اتحاديه صنف فروشندگان ميوه و تره بار شيراز با اشاره به اين كه هر كيلوگرم گوجه سبز براي عمده فروشان بين 4 هزار تا 9 هزار تومان در نوسان است، گفت: هر كيلوگرم گوجه سبز درجه يك در بازار خرده فروشان تا 10 هزار تومان عرضه مي شود. همچنین قیمت هر کیلو گرم ازگیل مرغوب که در میدان میوه و تره بار شیراز 17 هزار تومان می باشد، برای مصرف کننده با احتساب 20 درصد سود، 20 تا 21 هزار تومان عرضه می شود.

عدلو با بيان اينكه نرخ ميوههايي همچون سيب ترش، سيب ترش مصري، توت فرنگي و توت فرنگي گلخانه اي طبق فاكتور روزانه ميدان ميوه و تره بار شيراز و بسته به كيفيت تعيين ميشود، اظهار داشت: قيمت هر كيلوگرم سيب ترش با احتساب 20 درصد سود از 2 هزار تا 5 هزار تومان و براي خرده فروشان بين 2 هزار و 500 تومان تا 6 هزار و 500 تومان مي باشد. همچنين نرخ هر كيلوگرم سيب ترش مصري از 5 تا 12 هزار تومان براي عمده فروشان تعيين شده است و براي خرده فروشان با احتساب 30 درصد سود با قيمت 15 هزار تومان عرضه مي شود. ضمن آنكه قيمت هر كيلوگرم توت فرنگي در ميدان ميوه و تره بار شيراز بسته به كيفيت آن، 12 هزار، 14 هزار و 15 هزار تومان در نوسان است و براي خرده فروشان نيز 15 هزار تا 18 هزار تومان مي باشد.

وي با بيان اين كه زردآلو چندين نوع دارد كه قيمت اين ميوه در ميدان ميوه و تره بار شيراز به ازاي هر كيلوگرم 6 هزار تا 10 هزار تومان ميباشد، افزود: خريد اين ميوه به صورت درهم با احتساب 20 درصد سود و قيمت زردآلو دستچين با احتساب 30 درصد سود محاسبه مي شود كه نرخ پر مصرف ترين نوع اين ميوه به صورت درهم 7 هزار و 200 تا 12 هزار تومان و به صورت دستچين 8 تا 13 هزار تومان عرضه مي شود.

رئيس اتحاديه صنف فروشندگان ميوه و تره بار شيراز، قيمت هر كيلوگرم ليموترش نو را بين 12 تا 17 هزار تومان اعلام كرد و گفت: خريد اين ميوه به صورت درهم با احتساب 20 درصد سود و تفكيك شده آن با احتساب 30 درصد سود تعيين شده است، ضمن آن كه قيمت هر كيلوگرم گيلاس معمولي بسته به كيفيت از 8 هزار تا 12 هزار تومان در نوسان است. همچنين نرخ گيلاس خليلي نيز 18 تا 20 هزار تومان براي عمده فروشان و 25 هزار تومان براي خرده فروشان تعيينشده است.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین