|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۶۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
منابع خبری بحرین اعلام کردند که بعد از حمله نظامیان آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم، از وضعیت ایشان هیچ اطلاعی در اختیار ندارند.
 منابع خبری بحرین اعلام کردند که بعد از حمله نظامیان آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم، از وضعیت ایشان هیچ اطلاعی در اختیار ندارند.

باتوجه به آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه «الدراز»، وضعیت سلامت و حیات آیت الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین شدیدا در ابهام است.

آخرین تصاویر دریافتی از الدراز نیروهای امنیتی بحرین را بر بام منزل آیت الله عیسی قاسم نشان می‌دهد.

تمامی راه‌های ارتباطی با الدراز و بیت شیخ قطع شده و پس از بازداشت جوانان فدایی هیچ گونه اطلاعات دقیقی از وضعیت ایشان تا بدین لحظه بدست نیامده است.

همچنین بیانیه اهالی الدراز که لحظاتی پیش صادر شد حکایت از تفتیش منزل شیخ توسط نیروهای امنیتی و وخامت اوضاع و نگرانی شدید اهالی نسبت به وضعیت ایشان دارد.

نیروهای انقلابی و فعال بحرین طی بیانیه‌ای، از تمامی اصحاب رسانه و شخصیت‌های حقوقی و مذهبی که جایگاه و تاثیری در میان امت و سطح بین الملل دارند خواستند، تمامی تلاش خود را جهت اعمال فشار به نظام بحرین و اطلاع از وضعیت آیت الله عیسی قاسم به هر طریق ممکن بکار گیرند و به مسوولیت انسانی و شرعی خود عمل نمایند.

وزارت کشور بحرین بعد از یورش امروز به منطقه الدراز، از بازداشت 50 نفر از حامیان و فدائیان شیخ قاسم در نزدیکی خانه وی خبر داد.

در این حملات وحشیانه، یک فدائی شیخ عیسی قاسم به ضرب گلوله نظامیان آل خلیفه به شهادت رسید.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین