|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
شعارهای "اسلام دین رحمت است" و "شریعت سهله و آسان" باید در جامعه ما تحقق و نمود پیدا کرده و مردم لذت عفو و رحمت اسلامی را احساس کنند/مردم با رأی به روحانی مطالبات خود را بیان کردند.
تدبیر و امیداستاد حوزه علمیه قم، ضمن تمجید از اظهارات اخیر وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه «امنیت ایرانیان خارج از کشور که در حوادث سال ۸۸ نیز خلافی مرتکب نشده‌اند را در صورت بازگشت به ایران تضمین می‌کنیم»، گفت: این کار منافاتی با درایت و دقت نظر در انجام کار‌ها ندارد، چرا که به هر حال ما در اسلام، «عفو» و «رحمت» هم داریم و همین موارد که آقای دکتر علوی وزیر محترم اطلاعات گفتند، یکی از مصادیق رحمت واسعه الهی و اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه «امنیت ایرانیان خارج از کشور که در حوادث سال ۸۸ نیز خلافی مرتکب نشده‌اند را در صورت بازگشت به ایران تضمین می‌کنیم»، و تمجید از این سخنان، اظهار داشت: اسلام دین رحمت است و پیامبر (ص) ما رحمت اللعالمین است و امام حسین (ع) کشتی نجات امت‌اند؛ این‌ها شعارهایی است که ما همیشه شنیده‌ایم، دیده‌ایم، گفته‌ایم و شما هم شنیده‌اید. به هر حال این شعارهای «اسلام دین رحمت است» و «شریعت سهله و آسان» چه زمانی باید در جامعه ما تحقق و نمود پیدا کند؟ به نظرم می‌آید که به هر حال در همین مسائل است که مردم باید لذت عفو و رحمت اسلامی را احساس کنند.

وی گفت: به نظرم این کار منافاتی با درایت و دقت نظر در انجام کار‌ها ندارد، چرا که به هر حال ما در اسلام، «عفو» و «رحمت» هم داریم و همین موارد که آقای دکتر علوی وزیر محترم اطلاعات گفتند، یکی از مصادیق رحمت واسعه الهی و اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان گفت: با انتخاب جناب آقای دکتر روحانی از سوی مردم بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور، مطالبات مردم هم به صورت بسیار واضح و شفاف بیان شد که بخشی از آن‌ها مسائل مربوط به امنیت و اعتماد به مردم بود که امیدواریم در این راه موفق باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین