|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۶۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
قوای مقننه و مجریه کویت امروز به صورت جداگانه با صدور بیانیه هایی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند .
  قوای مقننه و مجریه کویت امروز به صورت جداگانه با صدور بیانیه هایی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند .

هیات دولت کویت دقایقی پیش در پایان نشست خود با صدور بیانیه ای ضمن تبریک صمیمانه پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، برای دولت و ملت ایران آرزوی موفقیت کرد.

دولت کویت همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت جدید ایران در تحقق خواسته های ملت ایران و تحقق آرمان های جهان اسلام موفق و موید باشد .

دولت کویت در بیانیه خود تاکید کرد: کویت امیدوار است تا شرایط همکاری و تعامل مشترک با جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق صلح و ثبات منطقه ای و تعامل جهت پیشرفت منطقه هرچه بیشتر فراهم شود و ادامه یابد .

امروز همچنین مرزوق الغانم رییس مجلس امت با ارسال پیامی به دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات را تبریک گفت .

پیش از این شیخ صباح الاحمد امیر کویت نیز در پیامی به رییس جمهور کشورمان پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفته بود .

همچنین خالد الجارالله قائم مقام وزیر امور خارجه کویت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: کویت برای دکتر حسن روحانی رییس جمهور ایران آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است که روابط مشترک شورای همکاری و ایران براساس احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر توسعه یابد.

وی افزود: کویت همواره به دنبال عادی سازی روابط ایران با کشورهای شورای همکاری بوده است و به ارتقای فضای همکاری با دولت ایران امیدوار است.

جارالله گفت: کویت به نتایج انتخابات ایران احترام می گذارد و برای دولت آتی ایران نیز در ماموریت خود آرزوی موفقیت می کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین