|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکل زاینده رود گفت: امیدواریم در دولت جدید راه حل هایی برای حل مشکل زاینده رود اندیشیده شود.
تدبیر و امیدعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود خود به فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران در بیان اهداف سفر یک روزه خود به این استان اظهار داشت: با مجموعه شرایطی که در استان اصفهان وجود دارد و همچنین موضوع زاینده رود که مسئولان استان نیز به آن اشاره کردند باید راه حلی برای آن اندیشیده شود.

وی افزود: جلسه با مدیران استانی برای شنیدن مشکلات این استان و اولویت بندی این مشکلات و همچنین افتتاح طرح پروژه امام علی(ع) که به همت شهرداری و شورای شهر این استان انجام شده است از دیگر اهداف سفر بنده به اصفهان است. البته برای افتتاح فاز اول این پروژه نیز که کار بسیار مهمی است بنده به اصفهان آمدم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه امام علی(ع) از نظر حل مشکلات ترافیکی و اجتماعی شهر اهمیت زیادی دارد. همچنین یک اثر تاریخی بزرگ که مربوط به دوره سلجوقیان می شود در آنجا وجود داشت که احیای آن یک کار فرهنگی است و قرار است در جریان این سفر ملاقات های دیگری هم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای زاینده رود دارید، گفت: از قبل نمایندگان استان پیگیر این موضوع بودند و دو جلسه نیز در دولت گذشته با وزیر مربوطه در این خصوص داشتیم. البته پیچیدگی هایی برای حل این مساله وجود دارد و راه حل هایی نیز هست که امیدواریم در دولت جدید راه حل های استانی و ملی برای حل مشکل زاینده رود اندیشیده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین