|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۶۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
آتش سوزی صبح امروز شرکت ایران خودروی تبریز با تلاش نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی شماره دو (راه آهن)، شماره 14 (اندیشه) و ایستگاه مرکزی (خاقانی) مهار شد.
 آتش سوزی صبح امروز شرکت ایران خودروی تبریز با تلاش نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی شماره دو (راه آهن)، شماره 14 (اندیشه) و ایستگاه مرکزی (خاقانی) مهار شد.

به نقل از روابط عمومی آتش نشانی تبریز در این حادثه انبار نامنطبق و ضایعات این شرکت بیشترین خسارت را دیده است و انبار نگهداری مواد شیمایی و رنگ نیز دچار خساراتی شده است.

این حادثه تعدادی مصدوم داشت که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: طی تماسی که صبح امروز یکشنبه 31 اردیبهشت 96 با مرکز پیام اورژانس شهرستان اسکو، آتش سوزی قسمتی از شرکت ایرانخودروی تبریز واقع در روستای خاصبان گزارش شد که بلافاصله کارشناسان پایگاه های اورژانس خورخور ,ایلخچی ,خسروشهر و ممقان به محل اعزام شده و حدود 20 نفر مصدوم درگیر در این حادثه که قبلا توسط عوامل اتش نشانی از حریق نجات داده شده بودند را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی درمان کردند و چند نفر را که دچار مشکلات حاد بوده را با انجام تریاژ به بیمارستانهای تخصصی اعزام شدند.

وحید شادی نیا افزود: کارشناسان اورژانس ممقان بیمار دچار ترومای سینه و مشکل تنفسی را به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز و

کارشناسان ایلخچی هم یک مصدوم ارتوپدی را به بیمارستان شهدا اعزام کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان خورخور هم 20 نفر مصدوم را که دچار مشکل تنفسی در اثر استنشاق دود حاصل از آتش شده بودند را با اکسیژن تراپی درمان کردند، گفت: حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد است.

شادی نیا اظهارکرد: در مواقع آتش سوزی بهترین اقدام قبل از رسیدن عوامل امدادی خارج کردن همه افراد حاضر در صحنه و مصدومانی که دچار مشکلات تنفسی هستند به هوای آزاد و امن است.

علت حادثه و میزان دقیق خسارت وارده به این کارخانه در دست بررسی است.

شرکت ایران خودرو تبریز با مساحتی حدود 14 هکتار در 30 کیلومتری جاده تبریز – آذرشهر واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین