کد خبر: ۱۶۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
هدفمندکردن پرداخت های کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح های در دست تدوین بانک است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده است، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در جمع روسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استان های بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک به دنبال ارائه خدمات ویژه به مشتریان و تکریم آنهاست، افزود: الزامی است متصدیان شعب باانگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزشهای معنوی و تکریم مشتری را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: هدفمندکردن پرداخت های کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح های در دست تدوین بانک است.

کریمی با اشاره به اینکه افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، افزود: بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث "زمان" به عنوان ارزشمندترین دارایی انسان ها باید به بهترین نحو توسط سازمانهای خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب در مورد مشتریان صورت پذیرد.

وی با اشاره به شرایط مطلوب بانک ملی ایران از نظر سرمایه، جذب منابع و نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات پرداختی، افزود: همه تلاش ما در سال جاری این است که درآمدهای بانک را افزایش دهیم و این هم از طریق ایجاد درآمدهای جدید و جذب منابع ارزان قیمت امکان پذیر است.

به گفته کریمی، افزایش درآمدهای کارمزدی، می تواند به جذب منابع ارزان قیمت و در نتیجه ارائه تسهیلات ترجیحی منتهی شود که این اقدام هم خدمت به بانک، هم خدمت به مردم و خدمت به اقتصاد کشور است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین