|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۶۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: تمامی نیروهای انتظامی و امنیتی به عنوان خادمان مردم تلاش می کنند تا شیرینی این انتخابات شکوهمند در کام آحاد ملت باقی بماند.
 معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: تمامی نیروهای انتظامی و امنیتی به عنوان خادمان مردم تلاش می کنند تا شیرینی این انتخابات شکوهمند در کام آحاد ملت باقی بماند.

 محسن همدانی با اشاره به اینکه همه باید برای تأمین و حفظ امنیت شهر و استان تهران تلاش کنیم، گفت: از مردم عزیز تهران خواهشمندیم تا منتظر برنامه‌های ستاد انتخاباتی کاندیدای پیروز باشند.
 
همدانی ضمن تبریک به ملت بزرگ و حماسه ساز ایران و همچنین عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای رییس جمهور منتخب کشورمان جناب آقای دکتر حسن روحانی، تصریح کرد: شب گذشته شاهد بودیم که تعدادی از مردم عزیز تهران، این پیروزی را به صورت خودجوش جشن گرفته و با حضور در معابر و میادین شهر و شهرستانهای استان تهران به ابراز احساسات پرداختند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ادامه داد: ما ضمن احترام به مردم بزرگوار و شریف استان تهران از آنان تقاضا داریم، برای جلوگیری از اخلال در نظم عمومی و هرگونه سواستفاده از شرایط موجود، از تکرار چنین حرکت گروهی در سطح شهر و برگزاری هرگونه جشن خودداری کرده و منتظر برنامه های ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب باشند.

وی تاکید کرد: شب گذشته نیروهای انتظامی با درک احساسات مردم عزیز با بردباری و صبوری شرایط را تحمل کردند و اجازه دادند تا شیرینی این پیروزی به کام مردم باقی بماند و بتوانند به یکدیگر تبریک بگویند.

همدانی با اشاره به این که ادامه این شادی در شب‌های پیش رو باعث اخلال در نظم عمومی شهر و سلب آسایش سایر همشهریان محترم تهرانی می شود تاکید کرد: ادامه این حرکات و اقدامات غیر مجاز بوده و از هرگونه بی نظمی در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی همچون شب‌های گذشته ضمن احترام به عامه ی مردم وظیفه دارند با افراد خاطی برخورد و نظم لازم را در سطح شهر و استان تهران تامین نمایند.

بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در پایان گفت: تمامی نیروهای انتظامی و امنیتی به عنوان خادمان مردم تلاش می‌کنند تا شیرینی این انتخابات شکوهمند در کام آحاد ملت گوارا باقی بماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین