|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۶۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
زوران مامیچ در نشست خبری پیش از بازی العین امارات با استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «بازی سختی در پیش داریم. برای استقلال احترام قائلیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد ولی می دانم آنها یک تیم عصبی هستند!»
سرمربی تیم فوتبال العین گفت: من و برانکو دوستان قدیمی هستیم ولی راجع به استقلال هیچ صحبتی نداشته ایم

زوران مامیچ در نشست خبری پیش از بازی العین امارات با استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «بازی سختی در پیش داریم. برای استقلال احترام قائلیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد ولی می دانم آنها یک تیم عصبی هستند!»

وی افزود: «استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم. برای ما مهم این است که نیمه اول را مدیریت کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. از دقیقه اول تمرکز می کنیم تا بازی را اداره کنیم. می دانیم برابر استقلال باید چطور بازی کنیم.»

سرمربی العین تاکید کرد: «چیزی که برای من قشنگ است و تحت تاثیر آن قرار می گیرم این است که در استادیوم جو خوبی ببینم. مطمئن هستم یک بازی خوبی ارائه می دهیم و با نتیجه خوب به امارات بر می گردیم.»

مامیچ در خصوص اینکه آیا العین می تواند مقابل استقلال و هوادارانش در تهران به پیروزی برسد یا خیر، گفت: «مهمترین مسئله این است که تیم را خوب می شناسم و می دانیم کجا بازی می کنیم. آمده ایم که بازی را ببریم. چیز دیگری نمی توانم بگویم. شرایط را خوب درک می کنیم و آنالیز خوبی داشته ایم.»

سرمربی العین در پاسخ به سئوالی مبنی بر سفر «ناصر الشمرانی» به ایران برای بازی با استقلال تصریح کرد: «همانطور که می دانید این بازیکن مقابل ذوب آهن هم بازی نکرد. اسم او در لیست تیم ما هست ولی یکسری مسائل سیاسی بین دو کشور هست که نمی خواهم درباره آن صحبت کنم.»

مامیچ در پاسخ به این سئوالی مبنی بر اینکه آیا از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس اطلاعاتی درباره تیم استقلال گرفته است یا خیر، تاکید کرد: «من با برانکو صحبتی نکرده ام. نیازی به برانکو نیست. استقلال را خوب می شناسیم. من و برانکو دوستان قدیمی هستیم ولی راجع به استقلال هیچ صحبتی نداشته ایم چون شناخت کافی از حریف داریم. استقلال تیم بزرگی است و همه آنرا می شناسند. برای همین نیازی نبود از برانکو اطلاعات بگیرم.»

مامیچ در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا مبنی بر اینکه مدیر باشگاه العین اعلام کرده استقلال را در ورزشگاه آزادی زمین‌گیر می کنند و برنامه های او برای تحقق این صحبت مدیر باشگاه العین چیست گفت: «هر مربی دوست دارد تیمش برنده باشد. ما هم دنبال پیروزی هستیم ولی باید تا فردا صبر کنیم. بردن استقلال در برنامه ما هست و مطمئنا به این هدف هم می رسیم. »

سرمربی العین درباره اینکه بازی با ذوب آهن چقدر به وی برای بازی با استقلال کمک کرده است، تصریح کرد: «استقلال و ذوب آهن با هم قابل مقایسه نیستند. استقلال تیم بزرگی است. ما در گذشته سیر نمی کنیم و مسائل گذشته به ما کمک نمی کند. به بازی فردا و استقلال فکر می کنیم. اینکه راجع به بازی گذشته نظر بدهم، صحیح نیست. آرزو می کنم فردا بازی خوبی از دو تیم ببینیم. ما منتظر استقلال در بازی برگشت هم خواهیم بود و در آن مسابقه باهوش تر بازی می کنیم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین