|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۶۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
گفتنی است شبکه‌های اجتماعی تصاویری از حضور حجاریان را پای صندوق‌های رای را نیز منتشر کرده‌اند. او با تکرار عبارت مشهور روحانی مبنی بر "علی برکت الله" رایش را به صندوق انداخته است.
غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان فارسی نیز با حضور در مسجد لرزاده در انتخابات شرکت کرد.

رئیس پیشین مجلس، پیروز انتخابات را مردم دانست و افزود: باید از مردم با هر سلیقه‌ای که پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم با این کار هویت و ملیت خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی معنای مهمی در حفظ ثبات جمهوری اسلامی ایران دارد. اگر مردم به آزادی و نظام اعتماد نمی‌داشتند اینگونه پای صندوق‌های رأی حضور نمی‌یافتند. اگر آزادی نباشد، مردم پای صندوق‌ها نمی‌آمدند و اگر به نظام اعتماد نداشتند با خود فکر می‌کردند «گیرم آزاد هم بودیم، رفتیم رأی هم دادیم، اگر رأیمان باطل شود یا خورده شود یا رعایت نشود، چه فایده دارد؟»

حدادعادل خطاب به نامزدها و هواداران آنها توصیه کرد:‌ 29 اردیبهشت ماه یک نقطه عطف است و رفتار شما از روز شنبه (فردا) باید به کلی متفاوت از ایام انتخابات باشد. تا دیروز (پنج‌شنبه) رقابت‌ها شدید و سنگین بود اما از فردا نتیجه انتخابات هرچه باشد رفتار شما باید متفاوت از گذشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار صداوسیما که از وی پرسید منتقدان معتقد به جانبداری صداوسیما از نامزدها بودند، نظر شما چیست؟ که وی پاسخ داد: برخی مصلحت می‌دانند همیشه از همه چیز گلایه کنند. تشخیص و داوری بنده این بود که صداوسیما در ایام انتخابات خوب عمل کرد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت نیز در حسينيه جماران رای داد و به خبرنگاران گفت: اين انتخاباتي است كه شخصيت محبوب ما حضرت آيت الله هاشمي، يار ديرين حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري در اين راي گيري شركت ندارند، ما ارادتمندان ايشان در اين محل كه هميشه راي خود را به صندوق ها ميسپردند، حضور پيدا كرديم تا ضمن اينكه به تعهد اجتماعي و اخلاقي خود عمل مي‌كنيم، ارادتمان را نيز به ايشان نشان دهيم.

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز صبح امروز به همراه خانواده‌اش در ستاد انتخابات وزارت امور خارجه حضور پیدا کرد و در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد. حسن قشقاوی معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور نیز همزمان با او در وزارت امورخارجه حضور داشت.

گفتنی است شبکه‌های اجتماعی تصاویری از حضور حجاریان را پای صندوق‌های رای را نیز منتشر کرده‌اند. او با تکرار عبارت مشهور روحانی مبنی بر "علی برکت الله" رایش را به صندوق انداخته است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین