|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۶۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
عضو ارشد جامعه مدرسین در پیامی به مردم ایران تأکید کرد که در انتخابات شرکت کنند.
 عضو ارشد جامعه مدرسین در پیامی به مردم ایران تأکید کرد که در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله ابراهیم امینی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به ملت ایران درباره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد به افراد باتقوا که در حل مشکلات مردم به‌ویژه بیکاری و مشکلات فقر و ازدواج جوانان طرح و برنامه دارند، رای دهید.

متن پیام تصویری آیت‌الله امینی به شرح زیر است:

برادران و خواهران و ای مردم رشید و هوشیار و قدر‌شناس ایران اسلامی؛ سلام گرم و مخلصانه این بنده ناچیز را بپذیرید. اکنون که زمان برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری  فرارسیده است لازم می‌دانم به چند نکته مهم اشاره داشته باشم.

نظام ما یک نظام مردم سالاری است که با خواست و رای مردم اسقرار یافته و ادامه می‌یابد. انتخاب ارکان نظام و مهم‌ترین آنها یعنی ریاست جمهوری برعهده مردم نهاده شده است. دوستان انقلاب اسلامی و دشمنان به تعداد شرکت مردم در این انخابات چشم دوخته‌اند و روی آن حساب می‌کنند.

از شما مردم شریف و رشید ایران انتظار می‌رود که با شرکت گسترده خود روح بلند امام راحل و شهدا را نیز شاد و دشمنان رامایوس نمایید.

شما در مناظرات گذشته کاندیداها، با افکار و طرح‌های‌ آنان آشنا شدید. سعی کنید به افراد تقوا و پرهیزکار که در حل مشکلات مردم به ویژه بیکاری و مشکلات فقر و ازدواج جوانان طرح و برنامه قابل عمل دارند رای دهید که اصلح همین است. از دادن رای سفید اجتناب نمایید که تضییع فرصت خواهد بود.

در این زمان انتخابات شورای شهر و روستاها راخواهیم داشت که آن هم بسیار مهم و سرنوشت ساز است. سعی کنید با معیار‌هایی که مذکور شد در  آن انتخابات نیز حتما شرکت کنید. وعده من و شما در پای صندوق‌های رای‌گیری.

والسلام و علیکم

مخلص شما ابراهیم امینی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین