|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۶۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که کاملا محرز شده‌است که اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در دوران رقابتهای ریاست‌جمهوری با مقامات روسیه در تماس بوده‌اند.
رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که کاملا محرز شده‌است که اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در دوران رقابتهای ریاست‌جمهوری با مقامات روسیه در تماس بوده‌اند.

منابع آمریکایی اعلام کردند که مایکل فلین و دیگر مشاوران ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ در دوران رقابتهای انتخابات ریاست‌جمهوری با مقامات روسیه درباره موضوعاتی، چون نحوه مبارزه با داعش، روابط آمریکا و روسیه، و مهار قدرت چین با هم تماس داشته‌اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع آگاه ضمن بیان اینکه مشاوران انتخاباتی دونالد ترامپ دست‌کم ۱۸ بار در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری با مقامات روسیه تلفنی و یا ایمیلی تماس داشته‌اند نوشت: مایکل فلین مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا ۶ بار با سرگئ کیسلیاک سفیر روسیه در واشنگتن تماس داشته است.

این منابع آگاه با استناد به مدارک به‌دست‌آمده می‌افزایند که پس از پیروزی دونالد ترامپ گفتگوهای بین مایکل فلین و سفیر روسیه برای ایجاد یک کانال ارتباطی بین دونالد ترامپ و ولادمیر پوتین افزایش می‌یابد.

این مقامات ارشد آمریکایی با این تأکید می‌کنند که بررسی اسناد موجود هیچ‌گونه کار خلاف قانونی یا تبانی بین مشاوران ترامپ و مقامات روسیه برای اثرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را نشان نمی‌دهد، اما افشای چنین اسنادی فشار‌ها را بر دونالد ترامپ و مشاوران وی را افزایش خواهد داد تا تمام تعاملات تاکنونی خود را با مقامات روسیه به نمایندگان کنگره و «اف‌بی‌آی» گزارش دهند.

به گزارش میزان، رویترز به نقل از این مقامات آگاه به موضوع درباره محتوای گفتگو‌ها می‌نویسد: بیشتر گفتگوهای بین مشاوران ترامپ و مقامات روسیه پیرامون بهبود رابطه آمریکا و روسیه، افزایش همکاری برای مبارزه با داعش و مهار قدرت چین است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین