|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
ملت ایران روز جمعه در پای صندوق های رای نشان خواهد داد که خودش سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد و نیازی به سفارش و پشتیبانی دروغ دشمن حیله گر ندارد.
 مشاور رییس جمهور گفت: ملت ایران روز جمعه در پای صندوق های رای نشان خواهد داد که خودش سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد و نیازی به سفارش و پشتیبانی دروغ دشمن حیله گر ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛حسام الدین آشنا در کانال تلگرامی خو نوشت:

«همه می‌دانند ملت ایران دشمن دارد، بعضی از دشمنان فریبکار ما بدنبال فریب اذهان عمومی هستند و با هدف اختلاف افکنی بگونه ای خود را نمایش می دهند که انگار طرفدار یک گروه یا جناج هستند. نه ملت ما فریب نمی خورد. دشمنان ما دوست هیچ دولتی نبوده و نیستند. ملت ایران روز جمعه در پای صندوق های رای نشان خواهد داد که خودش سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد و نیازی به سفارش و پشتیبانی دروغ دشمن حیله گر ندارد و هیچ دولتی در جمهوری اسلامی ایران فریب خوش رقصی و حیله گری آنان را نمی خورد. عرض خود می بری و زحمت ما میداری

همچنانکه در برجام دیدیم، نیروی برخاسته از صندوق های رای، یک بار دیگر تندروهای امریکایی را در سطح جهانی منزوی خواهد کرد و کسانی که تحریم ها را یک "فرصت " می دانند به حاشیه خواهند راند. ما دیگر اجازه نخواهیم داد تندروان داخلی در همسویی اعلام نشده با تند روان و جنگ طلبان جهانی از پشت خنجر بزنند.»



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین