|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۶۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
پس از این انتخاب رییس سازمان ملی استاندارد ایران در سخنانی کوتاه با تشکر از اعضا و سازمانهای ذی ربط برای حمایت مجدد از ایران ابراز امیدواری کرد: این همکاریها تا دستیابی به تحقق اهداف تعیین شده منطقه ادامه یابد.
 عصر دیروز و در حاشیه نهمین اجلاسیه کمیته منطقه ای عضو فائو در رم، مراسم انتخاب هماهنگ کننده برای کمیته کشورهای خاور نزدیک، برگزار و جمهوری اسلامی ایران با رای موافق همه اعضا برای  دو سال آینده  در سمت خود به عنوان هماهنگ کننده این کمیته منطقه ای ابقا شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد، پس از این انتخاب رییس سازمان ملی استاندارد ایران در سخنانی کوتاه با تشکر از اعضا و سازمانهای ذی ربط برای حمایت مجدد از ایران ابراز امیدواری کرد:  این همکاریها تا دستیابی به تحقق اهداف تعیین شده منطقه ادامه یابد.

یادآور می شود، در اجلاسیه منطقه ای FAO/WHO سال 2015 رهبری کمیته FAO/WHO برای کشورهای منطقه خاور نزدیک ( الجزایر ، مصر ، تونس ، امارات متحده عربی ، عمان ، عراق ، اردن ، یمن ، سودان ، لیبی ، سوریه ، لبنان ، بحرین ، قطر و عربستان سعودی ) به عهده جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین