|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۶۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
در آخرین ساعات عمر آیت الله هاشمی آن مرد بزرگ با او بودم که گفت دنیا با مخالفان روحانی کار نخواهد کرد و من از این بابت و برای اسلام و ایران و انقلاب نگرانم و وصیت کرد همه پای صندوق ها حاضر شوند تا روحانی با رای بالا دوباره انتخاب شود و راه ناتمام نماند.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت روحانی ایران هراسی را به ایران دوستی در دنیا تبدیل کرد.

به گزارش  شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حسن قاضی زاده هاشمی به نیابت از روحانی در جمع هواداران وی در بجنورد اظهارکرد: دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته مظلومانه کارهای بزرگی در کشور انجام داده است.

وی با بیان اینکه دولت روحانی در بازار نفت سهم ایران را از عربستان پس گرفت، ادامه داد: چرا از دولت هشت سال گذشته در خصوص اقتصاد، تورم و رشد منفی آن که یک شغل هم ایجاد نکردید صحبت نمی کنید؟

وی ادامه داد:  تورم بیش از 40 درصدی امروز کاهش چشمگیر یافته و رشد اقتصادی منفی 6.5 درصدی اکنون مثبت شده است.

وی افزود: دولت روحانی کشور را از ته دره نجات داده و ایران هراسی را در دنیا به ایران دوستی تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: روحانی از مردم یاری می گیرد نه اینکه آنان رابه بازی بگیرد.

وی با اشاره به ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در کشور طی سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید، یادآورشد: دولت روحانی در این استان 177 روستا را گازرسانی کرده و تا پایان امسال نیز همه روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت این استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی عنوان کرد: در دولت یازدهم به 500 روستای این استان آبرسانی شده است و در سطح کشور نیز در تولید گندم خودکفا شده ایم و می توانیم این محصول را صادر کنیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: در آخرین ساعات عمر آیت الله هاشمی آن مرد بزرگ با او بودم که گفت دنیا با مخالفان روحانی کار نخواهد کرد و من از این بابت و برای اسلام و ایران و انقلاب نگرانم و وصیت کرد همه پای صندوق ها حاضر شوند تا روحانی با رای بالا دوباره انتخاب شود و راه ناتمام نماند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، گفت: به عنوان یک وظیفه باید همه در پای صندوق های رای حضور یابیم، و افراد مردد به انجام این کار را نیز تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

هاشمی با بیان اینکه نمی گذاریم عده ای امام رضا(ع) را به نام خود مصادره کنند زیرا که این امام همام متعلق به همه مسلمانان است، گفت: مردم نخواهند گذاشت از نام امام رضا (ع) استفاده سیاسی شود.

وی خاطرنشان کرد: آخرین سفر انتخاباتی روحانی در خرداد 92 بجنورد بود و امسال هم آخرین مقصدش بجنورد بود ولی به دلیل استقبال بی نظیر مردم مشهد سفر وی به بجنورد انجام نشد.

وی ادامه داد: از طرف دکتر روحانی از همه شما به دلیل انجام نشدن سفر تبلیغاتی وی عذر خواهی می کنم ولی بدانید که او از شما تشکر می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین