|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که پیش از این نیز به واسطه روابط سیاسی بین ایران و عربستان تنها دو میزبانی در ایران را برعهده داشتند، اینبار به دلیل تحرکات اغتشاش‌برانگیز هوادارانش با حکم محرومیت از سوی AFC مواجه شده است.
 شاگردان برانکو ایوانکوویچ که پیش از این نیز به واسطه روابط سیاسی بین ایران و عربستان تنها دو میزبانی در ایران را برعهده داشتند، اینبار به دلیل تحرکات اغتشاش‌برانگیز هوادارانش با حکم محرومیت از سوی AFC مواجه شده است.

آنها که امیدوار بودند با توجه به حمایت گسترده هواداران خود موفق شوند از سد لخویا در تهران عبور کنند و با اندوخته‌ی مناسب در دوحه حضور یابند، اکنون از این مساله محروم خواهند بود و طبیعی است که بازی در استادیوم خالی از تماشاگر به سود لخویا خواهد بود و انرژی و عطش پیروزی و موفقیت بیشتر و بزرگتر را از آنها سلب کند.

پرسپولیس برترین آمار را در بازی‌های خانگی در این فصل از خود در لیگ برتر به خود اختصاص داد. آنها با اختلافی 11 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول میزبانی (استقلال تهران) با کسب 39 امتیاز حاصل از 12 پیروزی و 3 تساوی و بدون شکست در استادیوم آزادی به عنوان قهرمانی رسیدند تا بهترین بهره را از جدال‌های خانگی ببرند.

نکته اینکه آنها در جدال‌های خارج از خانه فصل خود در رده سوم جدول بازی‌های میهمان قرار دارد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از تراکتورسازی و استقلال تهران با کسب 27 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. آنها از باب عملکرد هجومی نیز بهترین عملکرد را در دیدارهای خانگی به جا گذاشتند و در دیدارهای خارج از خانه در رده چهارم از نظر گلزنی جا گرفته اند.

به گزارش ورزش 3، پرسپولیس در دو دیدار داخل خانه خود (استادیوم آزادی) نیز به یک تساوی با برترین عملکرد هجومی برابر الریان و یک برد مهیج و پرگل مقابل الوحده که منتهی به صعودشان شد از این حیث آمار خوبی از خود به جا گذاشتند.آنها اما اکنون با شرایط پیچیده و خطرناکی مواجه هستند که می‌تواند صعود آنها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و رویای بزرگی که برانکو ایوانکوویچ از آن صحبت می‌کرد را به خطر بیندازد.

باید دید پرسپولیس بدون حمایت هوادارانش موفق خواهد بود از امتیاز میزبانی سود ببرد و با ذخیره مناسب راهی دوحه شود یا خیر. هرچند آنها از امتیاز میزبانی تنها چمن استادیوم آزادی که با توجه به برگزاری یک روز زودتر دیدار استقلال و العین با شرایط کیفی مناسبی همراه نخواهد بود، را در اختیار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین