|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۶۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: رای مردم اصفهان رای زاینده‌رود همیشه جاری است و برای تحقق این مهم باید روز جمعه همه مردم اصفهان برای تداوم این دولت در پای صندوق رای حضور پیدا کنند.
 رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: رای مردم اصفهان رای زاینده‌رود همیشه جاری است و برای تحقق این مهم باید روز جمعه همه مردم اصفهان برای تداوم این دولت در پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در جمع فرهنگیان استان اصفهان اظهار کرد: درود بر مردم اصفهان که میدان امام (ره) را یک بار برای محمد خاتمی و یک برای دکتر حسن روحانی پر کردند. مردمی که همواره در صحنه دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌ها، آزادی و امید حاضر بودند.

وی ادامه داد: امید است با حضور مردم که همیشه در صحنه‌ها حضور داشتند و توانسته‌اند زنجیرهای ظالمانه تحریم را که حصر ایران بود بشکنند، با حضور خود به خواست آقای خاتمی لبیک بگویند و با تداوم راه مرحوم آیت‌الله هاشمی و با تایید مجدد دولت تدبیر و امید، فضای کشور را به سمت تحقق حقوق شهروندی و آزادی‌های همه مردم ایران در سایه قانون اساسی ببرند.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت:‌ امروز تفاوت دیدگاه‌ها کاملا مشخص است. انتخاب بین دو تفکر متفاوت است. دو رفتار و دو عملکرد که البته عملکرد اصلاحات و اعتدال برای مردم روشن است. عملکرد اصلاحات گفت‌وگوی تمدن‌ها، بازگشت فضای آزاد اجتماعی و عزت همه آحاد جامعه، مذاهب، اقوام و اقلیت‌ها است.

ابتکار گفت: اینکه می‌گوییم به عقب بازنمی‌گردیم به این علت است که هنوز دردها و زخم‌های دوران قبل باقی است و خاطره‌های دولت گذشته در ذهن ما باقی است. روزگاری که قیمت دلار و سکه لحظه‌ای بود و مردم برای دارو و حتی ساده‌ترین مسائل معیشتی خود گرفتاری داشتند.

وی ادامه داد: سال 92 را فراموش نکنید که شرایطی بر کشور حاکم بود که بسیاری از فرهنگیان و دانشجویان کنار گذاشته شدند. فراموش نکنیم به نام خودکفایی در بنزین، ترکیبات سمی وارد هوای شهرها کردند و عده‌ای با سلامت مردم کاسبی می‌کردند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: به یاد بیاوریم که امروز اقداماتی که با رای و خواست مردم آغاز شد معادلات را تغییر داد و آقای روحانی علتی شد برای ائتلاف میان همه کسانی که نگران ایران بودند. ایرانی که به علت بی‌تدبیری در شرایط سختی قرار داشت.

ابتکار گفت: امروز بعد از گذشت 3 و نیم سال از تلاش‌های دولت تدبیر و امید روزهای هوای پاک و سالم که شما مردم اصفهان تنفس می‌کنید، سه برابر شده است. امروز دیگر بنزین سرطان‌زا در هوای کلانشهرها وجود ندارد. تلاش‌های دولت نه تنها تورم 40 درصدی را مهار کرد، بلکه برای اولین بار به تورم تک رقمی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: هر اقدامی که دولت انجام داده، به پشتوانه حضور مردم بوده است. اینکه امروز امکان ارتباط با دنیا میسر است و کشورهایی که در دولت قبل اجازه ملاقات به رییس جمهور کشور را نمی‌دادند، اما امروز برای ملاقات با آقای روحانی صف می‌کشند، از برکات حضور مردم و تلاش‌های دولت تدبیر است.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست افزود: در نیمه راه هستیم و باید همه تلاش خود را برای تداوم این دولت که مظهر بازگشت حیات به محیط زیست است به کار ببندیم. زاینده‌رود و گاوخونی میراث جهانی و ملی است و یکی از افتخارات این دولت، این بود که با وجود همه این مشکلات و مسائل اقتصادی و اشتغال، باز هم محیط زیست را در راس الزامات خود قرار داد.

ابتکار گفت: امروز موج امید به دریاچه امید و بسیاری از تالاب‌ها بازگشته است و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برای زاینده‌رود و گاوخونی شده است در 4 سال آینده نوبت به احیای دائمی رودخانه زاینده‌رود می‌رسد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اینجا دین، فروشی نیست و کیسه آرد و نبات پخش نمی‌کنند. در ستاد روحانی دین مقدس است و ابزار نمی‌شود. مردم با عشق و عقلانیت رای می‌دهند و به امید آینده روشن برای ایران در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین